"שיא חדש בביזוי"

הרצוג על 'קמפיין השיימינג': "לא מייצג את הציבור החרדי"

יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג מתייחס לקמפיין השיימינג נגד החיילים החרדים ואומר ל'כיכר השבת' כי הקמפיין לא מייצג את הציבור החרדי וקורא לגורמי האכיפה למצוא במהירות את האשמים (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת; תמונה: Tomer Neuberg/Flash90)

קמפיין השיימינג שנועד לפגוע בחיילי צה"ל החרדים ושנחשף ב"כיכר השבת" כעליית מדרגה של קמפיין החרדקים שנוצר על ידי קיצונים הציבור החרדי ממשיך להסעיר את הציבוריות הישראלית.

במהלך השבוע האחרון התייחסו לקמפיין שנועד להשפיל, לבזות ולפגוע בחיילים וגינו אותו בכל פה, ראשי המדינה בהם הנשיא רובי רבלין, שר הבטחון אביגדור ליברמן ועוד.

היום (שלישי) מתייחס יו''ר האופוזיציה ויו"ר תנועת 'המחנה הציוני', ח"כ יצחק הרצוג, במסר מיוחד ל"כיכר השבת" לקמפיין וקורא ליועץ המשפטי למצוא במהירות את האשמים.

הרצוג מבהיר כי קמפיין השיימינג נגד חיילי צה"ל החרדים ברשתות החברתיות ובטלפונים הסלולריים הוא "שיא חדש בתופעת ביזוי חיילי צה"ל על ידי קיצונים מהציבור החרדי".

"זה לא מייצג את כלל הציבור החרדי", אומר הרצוג, "כלל הציבור החרדי סולד מהצעדים הללו ומעריך את מי שמשרת למען הזולת, למען העם ולמען המדינה".

"אני קורא ליועץ המשפטי לממשלה ולכל גורמי האכיפה לנקוט בכל הפעולות הנדרשות כדי למצוא את האשמים, לברר ולהעמיד אותם לדין ולטהר את המחנה", קורא הרצוג.

הרצוג מוסיף ואומר: "אני מאחל לחיילי צה"ל החרדים לשוב בשלום הביתה ממשימותיהם מידי שבת בשבתו".

בתוך כך, תלמיד ישיבת "כנסת יצחק", שנחשד כי צעק על חייל חרדי - "חרד"ק" - נחקר היום במשך ארבע שעות ובתום החקירה שוחרר ללא תנאים מגבילים.

בסיום החקירה, אלא הגיע כשהוא מלווה במנהל הישיבה הרב בנימין בירנבוים, הוא שב לישיבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר