לקנות חכם: 7 דברים יקרים שעולים הרבה פחות בינואר

מתכננים להיפטר מהספה ולרכוש אחת חדשה? חולמים על אופניים חדשים? עכשיו זה הזמן. הנה 7 דברים יקרים שבתחילת השנה הלועזית המחירים שלהם נוחתים (בבית)

הנחות על כל התכשיטים (צילום: Esqueleto)

תכשיטים

ויש הנחות על הכל - מטבעות יהלום ועד לצמידים יומיומיים.

מעילי חורף

למניינם, התחילה שנה חדשה. מה זה אומר לנו? שמעתה ואילך מזג האוויר במגמת התחממות הולכת ועולה, בתי האופנה עוברים לקידום קולקציית האביב ומפנים מדפים עמוסים מעילים.

שמיכות פוך

בשנת 1878, הבעלים של Wanamaker's - הכלבו הראשון בפילדלפיה, הגה רעיון שנקרא "המבצע הלבן". כלומר, מבצעים שנערכים בחודש ינואר שגורמים לאנשים לצאת מהבית למרות השלג בחוץ, בעיקר כיוון שההנחות הגדולות היו על מצעים, מגבות ושמיכות פוך.

ספות

צפו הנחות בהיקף של 40 עד 60 אחוזים. הסיבה: ריהוט חדש מגיע לחנויות בחודש פברואר, כך שהקמעונאים הגדולים מעוניינים לפנות כמה שיותר מקום. שווה לערוך בדיקה מקדימה כדי למצוא את הדילים המשתלמים ביותר.

אופניים

בחורף, אנשים נוטים פחות לקנות אופניים פלוס העובדה שדגמים חדשים מגיעים לחנויות בפברואר - ינואר הוא ללא ספק הזמן הטוב ביותר לשדרג את הגלגלים שלכם.

שטיחים

שוב, מלאי חדש מגיע בפברואר.

אביזרי כושר

הליכונים, משקולות ואפילו חברויות במכוני כושר זוכים להנחות מיוחדות, ואם יש לכם יכולת מיקוח טובה, יתכן מאוד שתצליחו לקבל מחיר נמוך עוד יותר. בהצלחה!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר