מצוד אחר היורה

מתחזקת הערכה כי אירוע הירי היום בחיפה על רקע לאומני

המשטרה ממשיכה בסריקות לאיתור היורה שרצח היום את גיא כפרי ופצע באורח בינוני את הדיין הרב יחיאל אילוז. מתחזקת הערכה כי הירי והרצח בוצעו על רקע לאומני (חדשות, בארץ)

זירת הירי (צילום: אפי שנפר, תיעוד מבצעי מד"א)

המשטרה ממשיכה במצוד אחר היורה שרצח הבוקר (שלישי) בחיפה את גיא כפרי בן ה-48 מהעיר נשר ופצע את הרב יחיאל אילוז בן 48, דיין בבית הדין הרבני, הרב אילוז נפצע באורח בינוני מן הירי, החל משעת הירי סורקים כוחות גדולים מאד של משטרה את כל האזור במטרה לאתר את היורה. הסריקות מתמקדות בין הייתר בשכונת חליסה בעיר. במשטרה סבורים כי אותו אדם שירה בכפרי למוות ירה גם ברב אילוז ולפי שעה מתחזקת הערכה כי הירי הבוקר הוא פיגוע לאומני.

זירת האירוע (צילום: דוברות המשטרה)

מכריו של כפרי שעבד כנהג הסעות מספרים על אדם בעל מזג נוח ונעים לבריות, "גיא היה אדם מדהים, טוב לב, הוא עסק למחייתו בהסעת ילדים עם מוגבלויות" אומר חברו שהגיע למקום האירוע.

אמא של אחד הילדים ספרה כיצד גיא היה מתייחס בסבלנות ובאורח רוח לכל ילד מוגבל אותו הסיע ברכבו, "הם היו ממש כמו ילדיו שלו, הוא אסף אותם כל בוקר" כשהיו רואים אותו היה נמרח להם חיוך על הפנים אמרה אם של אחד הילדים, הם ממש אהבו אותו היא הוסיפה.

קרוביו מציינים כי לגיא לא היה סכסוך עם גורם עברייני כלשהו וכי הוא היה אדם טוב שלא יפגע בזבוב.

עדויות שונות של עדי ראייה טענו בתחילה כי אשה ביצעה את הירי אך עדי ראייה אחרים טענו כי מדובר ביורה שנמלט רגלית מהמקום כשהוא לובש קפוצ'ון.

כאמור המשטרה בודקת את כל כיווני החקירה ובשעה זו נמשכים החיפושים אחר היורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר