"פרשה 1000"

ראש הממשלה ייחקר שוב ביום שישי הקרוב

חוקרי המשטרה יגיעו ביום שישי הקרוב בשנית למעונו של ראש הממשלה להמשך החקירה. על פי הפרסומים בחקירה הקרובה יעלו החוקרים שלב. בסביבת נתניהו רגועים (חדשות, בארץ)

בנימין נתניהו. ארכיון ( צילום: Alex Kolomoisky)

ראש הממשלה צפוי להיחקר בשנית ביום שישי הקרוב כך דווח הערב בחדשות 2 על פי הפרסום בחקירה שנערכה אמש (שני) הטיחו החוקרים בנתניהו רק חלק מהחשדות נגדו. וככל הנראה בחקירה הבאה שתיערך ביום שישי יעלו החוקרים שלב.

על פי הדיווח החקירה אמש, הראשונה בסדרת החקירות הנוכחית עסקה בעיקר במתנות אותם קיבל לכאורה ראש הממשלה מאנשי עסקים.

צילום: אמיל סלמן, ynet

פרקליטו של ראש הממשלה עורך הדין יעקב וינרוט אמר בראיון לחדשות 2 כי ראש הממשלה יכול להיות רגוע אחרי החקירה אתמול. "ראש הממשלה נתון למתקפה וכל פעם מתברר כי שאין מאחורי החקירות שום דבר, אבל אף אחד לא משלם את מחיר ההכפשות", דברי וינרוט.

בסביבתו של ראש הממשלה נתניהו די רגועים ואומרים כי המתנות אותם נחשד שקיבל ראש הממשלה מאנשי עסקים הם אנשי עסקים שמוגדרים כחברים כבר שנים ארוכות, וסוג המתנות שעליהם מדברים המתנות הם זוטי זוטות.

אתמול במהלך החקירה נתניהו הכחיש שמדובר בעבירה, גם בסביבתו מבינים שיש דברים חמורים יותר מאחר שברור לכל שעל דברים שנחשפו אתמול לא פותחים בחקירה נגד ראש ממשלה.

כזכור אתמול עם תום החקירה נגד ראש הממשלה הודיע היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלביט על סגירת ארבע בדיקות שנפתחו בעבר נגד ראש הממשלה ובאשר לחקירה החדשה אמר מנדלביט כי בחודש האחרון הגיע מידע נוסף שהצדיק את חקירתו באזהרה של נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר