התנגדות מימין

ליברמן: "חוק הסיפוח - הרמה להנחתה לאויבינו"

שר הביטחון אביגדור ליברמן יוצא נגד תכנית הסיפוח של שר החינוך נפתלי בנט. "החוק הוא הרמה להנחתה לאויבינו, כותרת ליום אחד, עדיף את גושי ההתיישבות הגדולים" (חדשות, בארץ)

(צילום: דוברות הכנסת, יצחק הררי)

שר הביטחון ויושב ראש ישראל ביתנו הביע היום (שלישי) התנגדות חריפה לתכנית הסיפוח של יושב ראש הבית היהודי שר החינוך נפתלי בנט. בכנס פוליטי שנערך הערב בפתח תקווה אמר ליברמן: "איזו חכמה יש בזה? זה באמת מה שנקרא להרים להנחתה לכל אויבנו".

באשר לדבריהם של כמה חברי כנסת מהימין נגד ההחלטה במועצת הביטחון של האו"ם, אמר ליברמן: "אולי אנשים מרוויחים כמה קולות ברמה האלקטורלית, אבל הרווח האלקטורלי הוא כולו הפסד מדיני, זו פגיעה נטו במפעל ההתיישבות. מה שאנחנו שומעים היום זה רק דיבורים. אין גם כוונה להוציא שום דבר לפועל. זו רק כותרת של יום אחד, לא מעבר לזה".

השר ליברמן הציג את משנתו המדינית ואמר כי מפלגתו מייצגת "את הימין הפרגמטי, והימין הפרגמטי זו גמישות מדינית ונוקשות ביטחונית".

באשר לבנייה ביהודה ושומרון, סבור שר הביטחון כי יש ללכת קודם על גושי ההתיישבות, השכונות החדשות בירושלים וכמובן אריאל ומעלה אדומים. "צריך גם לזכור - תפסת מרובה לא תפסת כלום. מי שרוצה ללכת על הכל - בסוף לא יקבל כלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר