מבצע חיסול נוסף?

ראש ממשלת לבנון מאשים: המוסד התנקש באיש עסקים באנגולה

לאחר חיסול מהנדס המל"טים של החמאס בתוניסיה, שיוחס למוסד הישראלי, מאשים אותו היום ראש ממשלת לבנון כי הוא עומד מאחורי מבצע חיסול נוסף, הפעם בבירת אנגולה (העולם הערבי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: מתוך ynet תמונה ראשית: shutterstock)

נשיא לבנון מפתיע היום בהאשמה חריפה וישירה: מישל עון טוען היום (רביעי) במהלך ישיבת ממשלה כי יתכן והמוסד הישראלי מעורב בחיסול אמין בכרי, איש עסקים לבנוני במדינת אנגולה.

עון אמר, כי "בימים האחרונים חוסל איש עסקים לבנוני באנגולה. משרד החוץ עוקב אחר הנושא ומשלים את הנתונים על רקע המידע שייתכן שהמוסד הישראלי עומד מאחורי הפשע".

בדף הפייסבוק של העיירה סיר שבדרום לבנון, מקום הולדתו של ההרוג אמין בכרי, פורסם כי אלמונים ירו לעברו כמה כדורים בבירת אנגולה לואנדה. בכרי שנפצע בכמה אזורים בגופו מת מפצעיו לאחר מכן בבית החולים.

ההתנקשות באיש העסקים, לפי הפרסומים, אירעה אחרי שסיים לסייר במפעל רהיטים שנמצא בבעלותו באזור. בכרי נכנס לרכב עם חברו ויצא לדרך, אך כמובן לא ציפה לחוליה שארבה לו כמה מטרים משם.

הטענה היא, כי שלושה צעירים ארבו שם לאיש העסקים הלבנוני וירו לעברו באקדח שברשותם. אף שהוא ניסה להמלט מהמקום, אחד הצעירים שבר את שמשת המכונית וירה כדור בראשו של בכרי.

לדברי אחיו של הנרצח, אמין בכרי פתח לאחרונה באנגולה כמה מפעלי רהיטים ומפעלים למכשור רפואי. "הוא הפך לאיש עסקים מצליח ועד הרגע האחרון של חייו הוא ריחם על כל עני ונזקק והיה לו מוסר טוב", הוא תיאר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר