הצהרה מפתיעה • צפו

רונן פלוט לחרדים: "אינני פוחד מ'ערד', בואו לנצרת עילית"

ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט מפתיע בהצהרה חד-משמעית בה הוא קורא לציבור החרדי להגיע לעירו ומצהיר כי בניגוד לראשי עיר אחרים, איננו פוחד מהחרדים (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

"אינני פוחד מ'ערד', הפוליטיקה לא חשובה, ואני שמח שהצלחתי לעשות מהפך שיביא את החרדים לעיר. מחכים לכם בנצרת עילית", כך, בהצרה מפתיעה, קורא ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט לציבור החרדי להגיע להתגורר בנצרת עילית.

בזאת חנוכה ערכה עיריית נצרת עילית אירוע לציון שלוש שנים ל"קהילת והשיב" וחנוכת בית המדרש והכנסת ספר תורה - שנתרם ע"י הרב ד"ר משה ליבוביץ לע"נ מורו הגאון רבי יששכר מאיר זצ"ל.

האירוע נפתח בבנין העירייה, שם התכנסו מאות משפחות וילדיהם, כשראש העיר פותח את האירוע בנאום לא שגרתי בו השמיע דברים אחרים ממה שאנו רגילים לשמוע מראשי עיר שונים.

"אני רוצה לומר לכם משהו... יש פה כוחות שאיש לא יכול להסביר את הכוחות האלה, ואני רוצה לומר לכם אם אלה הכוחות שלכם אתם חייבים לעשות את הכול כדי שכמה שיותר מהציבור החרדי יגיעו לנצרת עילית", פתח ראש העיר את דבריו.

"אני אומר לכם משהו", סיפר פלוט, "אתמול בערב ישבתי עם ראש עיר מעירייה מאוד גדולה, ראש העיר שואל אותי תגיד לי איך אצלך החרדים, אני אומר לו ברוך ה' יש לי הרגשה שיש התעוררות מאוד מאוד גדולה, ואנשים מתחילים להגיע. אז הוא אומר לי כן אבל תיזהר שלא יהיה כמו בערד כמו עוד כל מיני ישובים, אז אני אומר לו תשמע אני צריך להיזהר רק מדבר אחד, רק מריבונו של עולם. אני רוצה להפוך את העיר הזאת עיר תורה, עיר של יהודים, שיהודים באים לפה, ואני יעשה את הכול שיהיה להם טוב.

"פוליטיקה נשים בצד, זה ממש לא חשוב, כל הפוליטיקה היא לא חשובה, חשוב שכשאנחנו יוצאים לרחוב רואים נשים צעירות עם ילדים מסתובבים ברחוב, את זה אני רוצה לראות, הרבה הרבה ילדים, הרבה הרבה כיפות על הראש!".

"נמצא כאן הרב קצין שעושה רבות לאוכלוסייה שלכם", המשיך פלוט, "דיברתי אתו לפני מספר ימים, ואמרתי לו שהשמחה שלי, זה שעשינו מהלך מאוד מאוד גדול, הפכנו את נצרת עילית לעיר שיודעים שיש פה הרבה דתיים, שיש פה הרבה איפה להתפלל, זה מה שחשוב לי, לא חשוב שום דבר, חשוב לי לראות אתכם כאן.

"ואני רוצה לומר שאני זה שפונה אליכם, פונה ומבקש תבואו הרבה אנשים, תביאו הרבה אנשים, ואני לא חושש מאף אחד, להיפך מברך כל יהודי דתי חרדי שמגיע לעיר, תהיו ברוכים, אנחנו נחכה לכם כאן בנצרת עילית".​

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר