אימה בחיפה

נמשך המצוד אחר היורה; פרטיו אסורים לפרסום

תושבי שכונת חליסה בחיפה זועמים על ששגרת חייהם נפגעה קשות בשל המצוד אחרי הרוצח שירה בגיא כפרי ובדיין הרב אילוז ולמרות זאת שמו ותמונתו עדיין אסורים לפרסום (ביטחון)

חיילים בשכונת חליסה (צילום: מתוך ynet)

נמשך המצוד אחר מה שנראה יותר ויותר כמחבל שביצע פיגוע טרור בלב חיפה והביא למותו של נהג ההסעות גיא כפרי ולפציעתו של דיין בית הדין הרבני הרב יחיאל אילוז - אך בינתיים שמו ותמונתו של החשוד המרכזי עדיין חסויים ויש עליהם צו איסור פרסום.

לוחמי מג"ב ושוטרים פשטו אתמול (רביעי) בשעות הצהריים על בית בשכונת חליסה בחיפה, בעקבות מידע חדש שהגיע לידי חוקרי שב"כ בנוגע לחשוד בביצוע מסע הירי שלשום בעיר.

הכוחות חסמו כביש, הרחיקו תושבים וביצעו חיפושים אינטנסיביים, אך על הפרשה מוטל צו איסור פרסום שלא מאפשר את חשיפת תמונת החשוד ופרטיו. כך, למעשה, תושבי חיפה - היהודים והערבים - לא יכולים לסייע במצוד, וגם לא יכולים להתגונן מפניו, אם ינסה לבצע פיגוע נוסף.

התושבים זועמים על המצב וקראו לכוחות הביטחון לפרסם את הפרטים, זאת לאחר שבית משפט השלום בחיפה הוציא את צו איסור הפרסום. הטענות דומות לאלו שנשמעו במהלך המרדף אחר נשאת מלחם, שביצע בדיוק לפני שנה את הפיגוע בלב תל אביב, וחוסל שבוע לאחר מכן. גם אז לא פורסם שם החשוד ותמונתו - אף שאזרחים היו יכולים לסייע ולהוביל למעצרו מוקדם יותר.

המצוד המתמשך אחר החשוד, שעדיין חופשי, הוביל לאווירה מתוחה בשכונת חליסה. כוחות גדולים של המשטרה פועלים בשכונה ביומיים האחרונים ועושים חיפושים נרחבים בבתים כשהם מותירים לדברי התושבים בלגן ובהלה בקרב המשפחות.

במשטרה אמרו אמש בתגובה לטענות: "עדיין קיים צו איסור פרסום והחקירה נמשכת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר