טענות ברשת

סרטון הילד שמחלץ את אחיו מתחת לשידה - אמיתי או מבוים?

סרטון הילד שמחלץ את אחיו התאום מתחת לשידה שהתהפכה עליו חרך את הרשת וקיבל מיליוני צפיות בעולם כולו. עכשיו מגיעות הטענות כי הוא בכלל בוים על ידי ההורים (מעניין)

(צילום: Kayli Shoff, יוטיוב)

ויכוח ברשת על אמינות הסרטון שתיעד את התאומים בני השנתיים, ברוק ובאודי שוף מטפסים על שידה בחדרם וכשהיא נפלה, ברוק נלכד תחתיה, באודי חמק, דחף את השידה וחילץ את אחיו ללא פגע.

הסרטון הופץ על ידי הוריהם ברשת, הפך לוויראלי, זכה למיליוני צפיות ביוטיוב והסעיר את אתרי החדשות בעולם. בארה"ב הפכו האחים לגיבורי היום. אלא שאתמול העלה אתר האינטרנט של "ניו יורק פוסט" טענות שלפיהן האירוע היה מבוים, זאת בהסתמך על תגובות גולשים רבים שהעלו תהיות שונות.

בין הטענות שהועלו - "האירוע נראה טוב מדי מכדי להיות אמיתי"; "כיצד זה שהשידה הייתה ריקה לגמרי" (בסרט נראות מגירות ריקות משתחררות ממנה בעת נפילתה); "מצלמת האבטחה כוונה משום מה לשידה ולא למיטות התאומים"; "האב עובד בחברה שמייצרת את מצלמת האבטחה" ואחרות.

אלא שהאב מתעקש כי הכל קרה באמת. האם הסבירה בתגובות על סרטון היוטיוב כי הם התלבטו אם לפרסם את הסרטון בשל הבושה שלא שמרו מספיק טוב על הילדים והסתמכו על מצלמת אבטחה אך החליטו לפרסם אותו כדי להעלות את המודעות לשמירה טובה יותר על הילדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר