חשד לפיגוע יהודי

אשדוד: בעל חזות דתית דקר בדואי ונמלט

כוחות משטרה באשדוד מנהלים בשעות אלו מרדף אחר יהודי בעל חזות דתית שדקר בדואי העובד כ'עלטזאכן' ונמלט. החשד: פיגוע על רקע לאומני. מצבו של הדקור - בינוני (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת הדקירה (צילום: דוברות המשטרה)

כוחות משטרה מנהלים הבוקר (חמישי) מרדף אחר יהודי בעל חזות דתית שדקר בדואי העובד כ'עלטזאכן', ברחוב העצמאות באשדוד, ונמלט.

בתחילה הודיעה המשטרה כי "לאור עדויות ראשוניות נבדק חשד כי מדובר באירוע על רקע לאומני", אך עם התקדמות החקירה במשטרה מעריכים כי מדובר באירוע פלילי.

במשטרה אומרים כי "ממצאים ראשוניים בתחקור האירוע עולה כי הנדקר בן מיעוטים כבן 40 נדקר על ידי חשוד בעל חזות דתית ברחבת החניה ברחוב העצמאות באשדוד. מייד לאחר מכן נמלט החשוד מהמקום וכוחות משטרה רבים עורכים כעת סריקות אחריו. הנדקר טופל ופונה לבית החולים ברזילי במצב קל-בינוני על ידי גורמי רפואה".

לאחר שדיווחו כי כנראה מדובר באירוע על רקע לאומני, מסתייגים במשטרה ואומרים כי "ככל שמתקדמת החקירה הראשונית מתחזק החשד בניגוד לדיווח הראשוני שמבוסס על דברי הקורבן, כי יתכן והאירוע הנו על רקע פלילי. חקירת המשטרה נמשכת בשני המישורים".

ממד"א נמסר כי "בשעה 11:01 נמסר למד"א מרחב לכיש על פצוע ברחוב העצמאות באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי גבר כבן 40 במצב קל עד בינוני עם פצע דקירה בגפיים. נסיבות המקרה אינן ברורות".

מבית החולים 'ברזילי' נמסר כי "למרכז הרפואי הובא על ידי מד"א מאשדוד, תושב שטחים עם פצעי דקירה בגפיים העליונות. מטופל בחדר טראומה. בהמשך נעביר דיווח על מצבו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר