אישום מזעזע

תושב מודיעין עילית תקף את בתו, הכה וקילל את ילדיו וסטר לאשתו

כתב אישום הוגש נגד תושב מודיעין עילית שנהג בהזדמנויות רבות לתקוף את בתו ולבצע בה מעשים חמורים. הנאשם תקף גם את אשתו והיה מכה אותה ואת ילדיו באלימות (משטרה)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

שנים של התעללות: פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד תושב מודיעין עלית בגין מעשה חמורים בבת משפחה, התעללות בקטין על ידי אחראי, תקיפת בת זוג בנסיבות מחמירות ותקיפת קטין על ידי אחראי.

לפי כתב האישום, במהלך 2015 ו-2016, בהזדמנויות רבות ושונות, נהג הנאשם לשתות משקאות משכרים, ולאחר מכן לבצע מעשים חמורים בבתו בת ה-12.

בנוסף, בין השנים 2009-2016, נהג הנאשם לצעוק ולקלל את ילדיו הקטינים ולהכותם באמצעות ידיו ובאמצעות חגורה בכל חלקי גופם, וזאת כדבר שבשגרה, כל זמן שהתחצפו, התנהגו באופן שלא השביע את רצונו או רבו זה עם זה.

כתוצאה ממעשיו נגרמו לילדיו הקטינים סימני חבלה ומכאוב בחלקי גופם השונים. בחלק מהמקרים ביצע המשיב את מעשיו כשהוא תחת השפעת אלכוהול.

על פי אישום נוסף, בשנת 2013, לאחר ששתה לשוכרה, סירבה אשת הנאשם לישון בחדר השינה ולקחה את בנה הפעוט, יליד 2013, לחדר הילדים. בתגובה לקח הנאשם בכח את הפעוט מידיה ואחז אותו בחולצתו, כך שהוא נותר תלוי באוויר. האישה צעקה ודרשה מהנאשם לחדול ממעשיו. הנאשם הניח את הפעוט בעריסה ולאחר מכן סטר לאשתו בחוזקה על לחיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר