מתקפה אישית

אמו של אורון שאול: הרב רפי פרץ נהג בניגוד להלכה היהודית

בטקס לציון יום הולדתו של בנה אורון שנפל במבצע צוק איתן ושרידי גופתו מוחזקים בידי חמאס, האשימה היום האם זהבה את הרבצ"ר היוצא בהתנהלות פסולה בה קבע את מות בנה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זהבה שאול (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

בנוכחות קצין חי"ר וצנחנים ראשי תא"ל רסאן עליאן, מח"ט גולני אל"מ שלומי בינדר וקצינים נוספים, תקפה היום (חמישי) זהבה שאול, אמו של החייל אורון שאול, את הרב הצבאי הראשי היוצא על קביעתו כי בנה אינו עוד בין החיים.

"זו השנה השלישית שאנו חוגגים את יום הולדתו של אורון בלעדיו", החלה האם את דבריה בציון העיתוי לטקס בו נאמה. "כל יום שעובר בלי בני יקירי הוא יום ארוך שלא נגמר. הלילות הם לילות ללא שינה, החגים וערבי שבת בקידוש מלווים בכיסא ריק".

לדבריה, "כבר 898 ימים מאז שאורון נחטף. יום ארור שבו הודיעו לנו שאורון נהרג בתוך נגמ"ש יחד עם חבריו. כמה שעות לאחר מכן החמאס הודיע שהוא מחזיק בחייל אורון שאול. ומאז, אנו בסיוט של אי וודאות, חרדות, תקוות ואכזבות".

וכאן עברה זהבה שאול למתקפה קשה נגד הרבצ"ר רפי פרץ: "חשוב לי לספר לכולכם שחמישה ימים לאחר אירוע החטיפה, בשישי בצהריים, שעה לפני כניסת שבת, מגיע אלינו הרב הצבאי הראשי, רפי פרץ ומודיע שהוא יחד עם בית הדין הרבני קבעו כי אורון הוכרז כחלל שמקום קבורתו אינו נודע ויש לשבת עליו שבעה. ביקשנו הסברים, אבל התשובה הייתה שהרב חייב לחזור לביתו לפני שהשבת נכנסת. מאז אנו ממתינים לתשובות".

"מדוע הרב הצבאי הראשי רפי פרץ נחפז לקבוע את מותו של אורון בניגוד לכל הנהלים וההלכה היהודית", הקשתה זהבה. "האם היהדות מתירה לקבוע את מותו של חייל כשידוע שהוא נחטף בעודו בחיים?".

"ברשותכם, אני רוצה לפנות ישירות לאורון הבן שלי ומקווה שדברים אלה יגיעו אליו: אורון אהובי, תדע שאין יום שאני לא נלחמת על חזרתך לזרועותיי. שתדע שעם ישראל מחבק אותנו ומחזק אותנו מידי יום ולא נותן לנו להתייאש. מידי יום אני קוראת את הסמס ששלחת לי ליום ההולדת שלי, חמישה חודשים לפני שיצאת למלחמה בעזה: לאמא הכי טובה בעולם", סיימה אמו של אורון את דבריה הנרגשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר