נמשכים החיפושים

החשוד ברצח בחיפה נצפה לאחר הירי

כוחות מיוחדים של משטרה ממשיכים הערב בחיפושים אחר האיש שרצח את גיא כפרי ופצע את הרב יחיאל אילוז שלשום. גוברות הערכות כי הסיבה לירי הוא לאומני (חדשות, בארץ)

כוחות מיוחדים אילוסטריציה (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

עשרות לוחמים מיחידות מיוחדות ומיחידת הימ"מ מסתובבים ברחובות העיר חיפה ומנסים לאתר את מי שרצח לפני יומיים את גיא כפרי ופצע את דיין בית הדין הרב יחיאל אילוז. הכוחות מתרכזים בשכונת חאליסה המאוכלסת ברובה בתושבים ערבים.

על פי עדויות של תושבים מקומיים, החשוד ברצח נצפה כשהוא נמלט לרחובות השכונה מיד לאחר הירי, ונכנס לאזור בית ספר הנמצא בשכונה. כעת כאמור, החיפושים מתמקדים שם. במשטרה יודעים את זהות החשוד בירי, וקרובי משפחתו טוענים כי מדובר באדם נורמטיבי שאינו מסתבך עם החוק כהגדרתם.

המשפחה אמרה לכלי התקשורת כי המשטרה הגיעה לביתם, עשו חיפושים ולקחו חפצים. "הוא אדם צעיר ונחמד שאינו מזיק לאיש. אנחנו לא מאמינים שהוא ביצע את הירי" שבו וטענו קרוביו.

קרובי משפחתו של המחבל (צילום: ynet)

חברתו של החשוד אמרה: "אני לא מאמינה שהוא יעשה דבר כזה, אני בטוחה שאין לו כלום נגד ביטחון המדינה והאירוע הזה לא על רקע לאומני. אם הוא עשה את זה אז אני בטוחה שזה לא על רקע לאומני. אני בספק בכלל שהוא עשה משהו. עדיף לחכות עד שהוא יופיע ונשמע את דבריו. עם הזמן האמת תצא לאור, הפעם האחרונה שבה דיברנו הייתה יום לפני האירוע. אני מקווה שהוא יופיע ויסגיר את עצמו ובסוף התמונה תתבהר".

אתמול הוצא צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי חקירת האירוע ומתחזקת הערכה כי הירי בוצע על רקע לאומני.

כזכור, מסע הירי החל ביום שלישי השבוע. בסביבות השעה תשע בבוקר נורה הרב יחיאל אילוז ברחוב ברחוב העצמאות בחיפה ונפצע באורח בינוני עד קשה, כשעה לאחר מכן נפתחה אש לעבר גיא כפרי ברחוב הגיבורים בעיר. כפרי, נהג הסעות בן 47 מנשר, נפצע אנושות מהירי ותוך זמן קצר נקבע מותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר