בשל ההסתה

אבטחה הוצבה סביב ח"כ אראל מרגלית

יושב ראש הכנסת, יולי אדלשטיין הורה להציב אבטחה סביב ח"כ אראל מרגלית בשל ההסתה והביקורת הרבה שהוא סופג ברשתות החברתיות וקריאות ואיומים לפגוע בו (חדשות בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מרגלית והקמפיין מעורר הסערה (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

יו"ר הכנסת, יולי (יואל) אדלשטיין הנחה הבוקר (שישי) את קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, להציב אבטחה לח"כ אראל מרגלית, זאת לאחר הסלמה באיומים כלפיו ברשתות החברתיות.

בכנסת מציינים, כי האיומים יועברו למשטרה להמשך בדיקה וחקירה ומאוחר יותר יקיים קצין הכנסת הערכת מצב בנושא.

אדלשטיין חזר וקרא הבוקר "לכל נבחרי הציבור ומובילי הדעה להתייצב באופן חד משמעי מול ההסתה נגד חכ"ים, אנשי הצבא ואנשי מערכת המשפט".

אראל מרגלית סופג ביקורת והסתה ברשתות החברתיות בשל הקמפיין התקשורתי והחתמת עשרות אלפי אזרחים על עתירה לבג"צ שיורה למשטרה לחקור את ראש הממשלה בנימין נתניהו בפרשת הצוללות.

כזכור, אדלשטיין עודכן אתמול על ידי קצין הכנסת כי בימים האחרונים ה קיימת הסלמה מדאיגה ברשתות החברתיות כנגד מספר חברי כנסת.

לבקשת אדלשטיין, הפנה קצין הכנסת למשטרה חומרי הסתה שמצויים בידו וביקש לפתוח בחקירה על סמך החומרים.

אדלשטיין: "זכותו ואף חובתו של כל אזרח להביע את דעתו בכל נושא, אך על כל אחד חלה גם החובה לכבד דעה נגדית. קריאות שיש בהן משום הסתה ופגיעה בח״כים חמורות ועלולות לגרום לפגיעה בנפש. הקריאות שנשמעו אתמול כנגד הרמטכ״ל, שהוא הדרג הפיקודי העליון של צבא הגנה לישראל ושופטי ביה"ד הצבאי - צריכות לזעזע כל מי שחי במדינת ישראל. אני מצפה מכולנו, נבחרי ציבור ומובילי דעה לצאת מיד בקריאה חד-משמעית בעד חופש הביטוי ונגד חופש ההסתה והביזוי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר