נעצר החשוד

המשטרה: הדקירה באשדוד - על רק פלילי

לאחר שבתחילה נטען כי מדובר אולי ב"פיגוע יהודי" כשלטענת הנדקר הבדואי דקר אותו בעל חזות דתית מתברר למפרע כי הוא כנראה שיקר ומדובר בדקירה על רקע פלילי (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זירת הדקירה (צילום: דוברות המשטרה)

תוך פחות מיממה לאחר אירוע הדקירה באשדוד, במהלכה סרקו כוחות המשטרה אחר החשוד במעשה תוך ביצוע פעולות חקירה ומודיעין, נעצרו הלילה החשוד במעשה ובת זוגו. הבוקר הם יובאו בבקשה להארכת מעצרם לבית המשפט.

כזכור, אתמול (ה') נדקר בדואי בעיר אשדוד כשלטענתו בעל חזות דתית הוא זה שדקר אותו ללא סיבה. מהמשטרה נמסר לאחר האירוע כי "מממצאים ראשוניים בתחקור האירוע עולה כי הנדקר בן מיעוטים כבן 40 נדקר על ידי חשוד בעל חזות דתית ברחבת החניה ברחוב העצמאות באשדוד. מייד לאחר מכן נמלט החשוד מהמקום וכוחות משטרה רבים עורכים כעת סריקות אחריו. הנדקר טופל ופונה לבית החולים ברזילי במצב קל-בינוני על ידי גורמי רפואה".

כוחות משטרה רבים, גלויים וסמויים, עסקו מיום האתמול בפעילות נמרצת להגיע אל החשוד במעשה הדקירה שארעה ברחוב העצמאות באשדוד לקראת צהריי היום.

חקירה מקצועית שערכו גורמי המשטרה הביאה לגלות כי קיימת היכרות מוקדמת בין מי מהמעורבים וכי מדובר בדקירה על רקע פלילי. לאחר מעצרם של השניים, תושבי אשדוד בשנות ה-20 לחייהם, הם הועברו לחקירה בה קשרו עצמם לחשדות המיוחסים להם ובסיומה נכלאו. הבוקר, כאמור, יובאו השניים לבית המשפט בבקשה להאריך מעצרם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר