חקירת נתניהו

עורך הדין של ראש הממשלה: "אין לנתניהו ממה לחשוש"

על הסיגרים מארנון מילצ'ן: "אין בזה בעיה. הכל לפי הנותן והמקבל", המצב המשפטי: "אין לנתניהו כל סיבה לדאגה". עורך הדין יעקב וינרוט מדבר בשיחה עם "כיכר השבת" על חקירת רה"מ (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
עו"ד יעקב וינרוט. ארכיון (צילום: Lior Mizrahi / Flash90)

אתה סבור שלאחר תקופת שלטון יציב יש לראש הממשלה בנימין נתניהו סיבה לדאוג ולחשוש מהמשך קיום שלטונו?

עו"ד יעקב וינרוט: "אני לא מדבר על שלטונו של נתניהו. אינני איש פוליטי. אני מדבר על המצב המשפטי. מבחינת המצב המשפטי אין לו סיבה לדאגה. אי אפשר לפרט משום שהמשטרה ביקשה שלא לשבש הליכי חקירה, אבל אני אומר לך ברור - שאין לו סיבה לדאגה".

"אני אומר לך", מוסיף וינרוט, "אני ער לפרטים ומודע להם ולא רואה מבחינת המצב המשפטי איזו שהיא בעייה לראש הממשלה".

אינך רואה בעייה שמיליארדר כדוגמת ארנון מילצ'ן מעניק במשך שנים סיגרים וטובות הנאה לראש הממשלה בסדרי גודל של אלפי דולרים בחודש?

וינרוט: "אין בזה בעיה. הכל לפי הנותן והמקבל ולפי היחסים בין שניהם. כשידיד מביא סיגרים אין בזה בעיה. לא מדובר גם בידיד אחד, אלא בכמה. ושוב - הכל לפי הנותן והמקבל".

העיתונאי רביב דרוקר דיווח בערוץ 10 כי נתניהו התערב לטובתו של מילצ'ן בעניין קבלת ויזה בארה"ב כשפנה בעניין למזכיר המדינה ג'ון קרי.

וינרוט: "זה וודאי לא היה בתמורה, וזה היה אחרי שראש הממשלה קיבל את הסיגרים. הידיעה בערוץ 10 מאוד לא מדוייקת. כשאני בוחן את מערכת היחסים ביניהם רואים מערכת יחסים מאוד ידידותית וזה חלק מאותה מערכת יחסים. אני חוזר ואומר, אני מכיר את הפרטים ואין לנתניהו כל סיבה לדאגה".

יש רינונים כביכול אתה, כפרקליט צמרת, עובד בחינם עבור ראש הממשלה כאשר במקביל יש לך אינטרסים עסקיים רבים במדינה.

וינרוט: "אני מכיר את ראש הממשלה במשך למעלה מעשרים שנה, מאז הפרשה של בראון-חברון, ואין לי שום עסק שאני צריך בשבילו את ראש הממשלה. מעולם לא ביקשתי דבר. בנוסף, מעולם לא עבדתי עבורו ללא שכר".

אתה יודע שזה יכול להיות גם שכר של שקל.

וינרוט: לא שמעתי את הטענה שאני עובד עבורו בחינם, ואני אומר: לא עבדתי ללא שכר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר