מעצר על הבמה

אלפים בהפגנה למען צה"ל בכיכר רבין בתל אביב

במהלך ההפגנה שהתארגנה כתמיכה בצבא הגנה לישראל שהותקף השבוע על רקע הרשעת אזריה, נעצר אחד מראשי המאבק למען החייל היורה, כשניסה לעלות על הבמה (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
זיו שילון, המארגן, לצד דמויות מקוריות בהפגנה הערב (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

אלפים השתתפו הערב (מוצ"ש) ב"מפגן אחדות ואהבת ישראל" בכיכר רבין בתל אביב. העצרת נועדה להיות תגובת נגד למה שכונה בפי מארגניה 'ההסתה נגד צה״ל' שנעשתה בשבוע האחרון על ידי פוליטיקאים וברשתות החברתיות.

במהלך המפגן, שאורגן בתוך ימים על ידי פצוע צה״ל זיו שילון שאיבד את שתי ידיו בלחימה בעזה, השתתפו פוליטיקאים ואישי ציבור. רן כרמי בוזגלו, מראשי המאבק למען החייל אלאור אזריה, ניסה באיזשהו שלב לעלות על הבמה אולם נעצר בידי שוטרים.

מדוברות המשטרה נמסר, כי במסגרת אירוע התמיכה שנערך הערב נעצר לפני זמן קצר בכיכר רבין בת"א חשוד אשר עלה לבמה והפר את הסדר הציבורי במקום. על אף בקשת השוטרים, סירב החשוד לרדת מהבמה. "הוא נעצר כאמור, ומובא לתחנה לגביית הודעתו", לשון ההודעה.

בתוך כך, שרון גל, הדובר הלא רשמי (בעבר) של משפחת אזריה פרסם הודעה מטעם אביו של החייל: "אני, צ'רלי אזריה אביו של הלוחם אלאור, מבקש להבהיר כי למשפחה אין שום דובר. המשפחה מגנה בכל תוקף כל אלימות פיזית או מילולית. שבוע טוב לעם ישראל".

עוד קודם לכן נעצר הערב גבר כבן 33 מירושלים בחשד להסתה נגד הרמטכ"ל. החשוד נעצר כחלק מהחקירה שנפתחה לאחר קריאות ההסתה בגנות רב אלוף איזנקוט שהושמעו בהפגנה בקריה ביום רביעי האחרון, בעקבות הרשעת אזריה.

לפני יומיים עצרה המשטרה תושב ירושלים אחר ועוד צעירה מקריית גת בחשד שהסיתו לאלימות בפוסטים שפרסמו בפייסבוק על הכרעת הדין שחוללה סערה עזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר