פרשת "2000"

דיווח: המשטרה מחזיקה בהקלטות נגד נתניהו

עיתון הארץ מפרסם כי בידי המשטרה הקלטות של שיחות טלפון בהן נשמע ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים שיחות- לכאורה - עם איש עסקים על הטבות הדדיות (חדשות, בארץ)

בנימין נתניהו. ארכיון (צילום: Alex Kolomoisky)

החשדות נגד ראש הממשלה: באחת משתי הפרשות החשדות שבעניינן מנחקר בשבוע שעבר ראש הממשלה בנימין נתניהו מגובות בהקלטות, כך מפרסם היום (ראשון) עיתון הארץ.

על פי הפרסום הפרשה, שכונתה "תיק 2000", מתמקדת במגעים בין נתניהו לבין איש עסקים על הטבות הדדיות, שתיעוד שלהם נמצא בידי חוקרי המשטרה. המשטרה חושדת כי קיים ניסיון לכאורה לקיים קשרים של הון ושלטון בין ראש הממשלה לאיש העסקים,

על פי הפרסומים, בהקלטות אין עדות על קידום עסקים של איש העסקים בתמורה להעברת מזומנים לראש הממשלה נתניהו, אך הראיות בהקלטות מצביעות לכאורה על ברית של תן וקח, אפשר והברית והשיחות בין ראש הממשלה לאיש העסקים לא הבשילו לכדי עסקה כזו או אחרת אך עצם קיום שיחות שכאלה מחייבים פתיחת חקירה פלילית.

בעיתון הארץ משווים את ההקלטות שעל בסיסם נחקר ראש הממשלה דומים במהותם להקלטות שחשפה שולה זקן נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.

עו"ד יעקב וינרוט. ארכיון (צילום: Lior Mizrahi / Flash90)

בקרבתו של ראש הממשלה ציינו כי נתניהו הופתע מחשיפת ההקלטות, פרקליטו של ראש הממשלה עורך הדין יעקב וינרוט קיים בערב שבת מסיבת עיתונאים מחוץ לביתו בה שב ואמר כי הוא רגוע מהחקירה נגד ראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר