הפיגוע בירושלים

ראש הממשלה: "המחבל - תומך דאע"ש"

"אנחנו יודעים את זהות המפגע, לפי כל הסימנים הוא תומך של המדינה האיסלאמית", כך אמר הערב רה"מ בנימין נתניהו בזירת פיגוע הדריסה בירושלים בו נרצחו ארבעה חיילים (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: וידאו: עומר מירון, לע"מ סאונד: בן פרץ, לע"מ, תמונה: Sebi Berens/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הצהריים (ראשון) לזירת הפיגוע בארמון הנציב בירושלים בו נרצחו חייל ושלוש חיילות. לצד נתניהו הגיעו לזירה גם שר הביטחון אביגדור ליברמן וראש העיר ניר ברקת.

לאחר הסיור בזירה אמר נתניהו: "אנחנו פה לאחר פיגוע טרור אכזרי וטרגי שבו נרצחו ארבעה חיילי צה"ל, שלוש חיילות וחייל. אנחנו יודעים את זהות המפגע, לפי כל הסימנים תומך המדינה האיסלאמית".

לדבריו: "שמנו כתר על ג'בל מוכבר, השכונה שממנה הוא יצא, ואנחנו עושים פעולות אחרות שאני לא אפרט כאן. אני בא עכשיו מדיון עם שר הביטחון, הרמטכ"ל, ראש השב"כ ואחרים, לגבי הפעולות המתבקשות".

ראש הממשלה הוסיף: "אנחנו יודעים שיש פה רצף של פיגועים, ובהחלט יכול להיות שיש גם קשר ביניהם, מצרפת וברלין, ועכשיו ירושלים. אנחנו נלחמים בנגע הזה, ואנחנו נוכל לו".

לסיום אמר נתניהו: "אני מבקש למסור תנחומים למשפחות, וגם כמובן איחולי החלמה לפצועים. אנחנו נתגבר על הטרור הזה כפי שהתגברנו על פיגועים אחרים. יש שורה של פעולות שאנחנו לא נפרט אותן כרגע, שאנחנו נצטרך לעשות כדי להבטיח שמקרים כאלה לא יישנו, שנוכל להם למקרה שיהיו ניסיונות כאלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר