פרסום ראשון

הגר"מ מזוז ביקש לבטל את שיעורו כבר לפני ארבעה חודשים: "נמאס לי מהמחלוקת"

"נמאס לי מהמחלוקת, די, אמרתי להם את זה", כך אמר הגר"מ מזוז לפני כ-4 חודשים בפגישה עם עיתונאי חרדי, בהתייחסות לשיעורו שהתפרש כ'תחרות' לשיעור של הראשל"צ (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Yaakov Naumi/Flash90)

תלמידיו של ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מזוז, הופתעו אמש (מוצאי שבת) כשהכריז כי הוא מבטל את 'השיעור השבועי' המועבר בשידור חי ב'קול ברמה' ובבתי כנסיות ברחבי הארץ. כעת מתברר כי מדובר בהחלטה שהתקבלה אצל הרב לפני תקופה, ולא הוסתרה ממקורביו.

ל"כיכר השבת" נודע כי כבר לפני כארבעה חודשים, במהלך פגישה שקיים עם עיתונאי חרדי, התבטא הגר"מ מזוז על אי רצונו למסור את השיעור השבועי. לדברי גורם שנכח בפגישה, הגר"מ מזוז הסביר כי מפרשנים את השיעור כ'תחרות' לשיעור השבועי של הראשון לציון והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף. "נמאס לי מהמחלוקת, די, אמרתי להם את זה" התבטא הגר"מ מזוז במהלך הפגישה המדוברת.

הכותרת ב"כיכר השבת", אמש

כזכור, כפי שדווח לראשונה ב"כיכר השבת", הגר"מ מזוז הודיע אמש בפתח שיעורו השבועי: "רבותי, זה השיעור האחרון שאני נותן. אין לי כוחות. גם כאבי ראש, גם כאבים אחרים. כל שיעור עולה לי במסירות נפש, לא קל".

הגר"מ מזוז סיפר כי התחיל את השיעור השבועי בשל כך שבקרבת הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף סרבו לאפשר לרדיו 'קול ברמה' לשדר את השיעור: "אני התחלתי את השיעור הזה מפני שאחרים לא הסכימו לתת ל'קול ברמה'. כאילו 'קול ברמה' יש לו עוון גדול מאוד. שיגידו מה שרוצים, אבל לא אלמן ישראל".

בתוך כך, הערב (ראשון) התראיין ששון טרבלסי, מקורבו של הגר"מ מזוז למשה גלסנר ב'קול ברמה' ואמר כי: "אנשים ניצלו את הגישה החופשית לרב וניהלו קמפיין פוליטי נגד הרב כדי להחליש את השיעור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר