השלג נערם במסלול

אלפי נוסעים נתקעו בשדה התעופה באיסטנבול

שדה התעופה אטאטורק הוא אחד העמוסים בעולם, עם כ-62 מיליון נוסעים העוברים בו בשנה. זה השדה הפעיל ביותר אליו נוסעים ישראלים, כמעט כולם בטיסות המשך (חדשות, תיירות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

שדה התעופה אטאטורק שבאיסטנבול "אירח" אתמול (ראשון) כ-6,000 נוסעים שנתקעו שם לאחר שטיסותיהם בוטלו בשל השלג הכבד שכיסה את מסלולי ההמראה, כחלק מהסערה המשתוללת באזור.

כ-40 ס"מ של שלג נמדדו ונערמו במקום, תוך כדי שהשלג ממשיך לרדת, והדבר הקשה מאוד על עבודות הפינוי של המפלסות שפעלו בשעות הלילה. כ-800 טיסות בוטלו בסך הכל ביממה האחרונה, ו-13 מהן הן טיסות לישראל.

שלוש טיסות הבוקר של טורקיש איירליינס לאיסטנבול בוטלו, ולנוסעים מומלץ להתעדכן כל העת באתר רשות שדות התעופה. יצויין כי הטיסות לאנטליה מתבצעות כסדרן.

על פי הודעת DHMI - רשות שדות התעופה הטורקית, היערכות מוקדמת מנעה כל בעיות מיוחדות והטיפול בנוסעים מתבצע באופן מסודר כשאלו שוכנו בבתי מלון סמוכים. כ-20 אלף מנות מזון הוגשו עד עתה, לנוסעים הממתינים לטיסותיהם.

בהודעה מיוחדת שפרסמה טורקיש איירליינס נאמר, כי נוסעים שטיסתם בוטלה, עד אתמול - אך כנראה גם בימים הקרובים - יוכלו לקבל את כספם בחזרה במהלך החודש הקרוב. נוסעים שיהיו מעוניינים להמיר את הכרטיס לטיסתם שבוטלה יוכלו לעשות זאת ללא תמורה עד 15 בינואר.

כידוע, חברת טורקיש איירליינס היא חברת התעופה הזרה הפעילה ביותר בישראל, ובשנה החולפת היא הטיסה 932 אלף נוסעים מנתב"ג לאיסטנבול. גם שדה התעופה אטאטורק בצפון מערב טורקיה הוא אחד העמוסים בעולם והשלישי מבין העמוסים באירופה, עם כ-62 מיליון נוסעים העוברים בו בשנה. מדובר בשדה הפעיל ביותר אליו נוסעים ישראלים, כמעט כולם בטיסות המשך ליתר חלקי העולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר