"עלול לגרום לשפיכות דמים"

הרב זמיר כהן: הרשעת אלאור אזריה - "סיכון גדול לחיילים"

אחד מגדולי מחזירי התשובה, הגאון רבי זמיר כהן, תוקף את הרשעתו של החייל היורה אלאור אזריה ומזהיר כי זה עלול לגרום לשפיכות דמים. "חייל צריך לירות במחבל בלי לפחד", הוסיף • צפו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: וידאו - הידברות. תמונה: מרים אלסטר ויעקב נחומי / Flash90)

משפט אזריה: הגאון רבי זמיר כהן, מגדולי מחזירי התשובה, התייחס בסוף השבוע שעבר להרשעת החייל היורה אלאור אזריה בבית הדין הצבאי ואמר כי יש בהרשעה סיכון גדול לחיילי ישראל.

"ודאי שההרשעה הזו יש בה סיכון גדול לחיילי ישראל, זו טעות גדולה", אמר הרב זמיר כהן, "להרשיע אדם בהריגה ובכך להפחיד את כל החיילים שיפחדו לירות במחבל שמתקרב כי אולי יאשימו אותם בהריגה".

הרב זמיר כהן מתריע כי "זה עלול לגרום לשפיכות דמים. מי יודע עד היום כמה נהרגו רק בגלל הפחד שלהם שלא לירות לפני... בסוף נהרגו בעצמם".

הרב זמיר כהן התייחס לחנינה לאזריה ואמר כי "לכל היותר היו נוזפים בו אבל לא להאשים אותו בהריגה. בוודאי עכשיו צריך לעשות הכל לתת לו חנינה ושבעזרת השם יצא לחיים טובים ולשלום".

"חייל צריך לדעת: 'הבא להורגך השכם להורגו'. וכשרואה אדם שהוא בוודאי מחבל - שירה בו בלי לפחד. לא צריך לפחד אם יאשימו. אדרבה - תשתדל שלא יצא חי מהסיפור הזה. הם צריכים לדעת שמי שבחר להרוג - לא יוצא בחיים. רק לא להסתבך עם החוק כמובן", הוסיף הרב זמיר כהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר