בן צור יוזם

הצעת חוק: לחייב נוכחות שרים בהלוויות חללי פעולות איבה

בעקבות היעדרות שרי הממשלה מהלוויות נרצחי הפיגוע בירושלים, יוזם ח"כ יואב בן צור הצעת חוק שתבטיח נוכחות של נציג ממשלה בהלוויות או בניחום חללי פעולות איבה (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ יואב בן צור (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

בעקבות היעדרותם של שרי הממשלה בהלוויות ארבעת החיילים הי"ד שנרצחו בפיגוע הדריסה בארמון הנציב בירושלים, יוזם יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ יואב בן צור, הצעת חוק שתבטיח נוכחות נציג ממשלה בהלוויה או בניחום אבלים של חללי כוחות הביטחון וההצלה שנהרגו בפעולות האיבה

לדברי בן צור: "זו השעה לקחת אחריות ולנהוג ברגישות. הממשלה חייבת לעמוד לצדן של המשפחות השכולות שאיבדו את יקיריהם בגלל המצב המדיני ביטחוני".

הבוקר (שלישי) התייחס השר דרעי להיעדרות השרים מההלוויות ואמר: "אני מתבייש שאף שר לא הגיע אתמול להלוויית החיילים. אין לנו שום תירוצים וחבל שצריכים נוהל כדי להגיע להלוויית חיילים".

כזכור, אמש ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה את מזכיר הממשלה לגבש נוהל ולפיו שרי הממשלה וסגניהם יחויבו להשתתף בהלוויות של חיילי צה"ל שנהרגו בפעילות טרור או בפעילות מבצעית.

לטקסי ההלוויות שנערכו בהר הרצל בירושלים בבית העלמין בחיפה בבית העלמין בכפר שאול ובכפר עציון הגיעו חברי כנסת וראשי עיריות בלבד. הרצל חג'ג' אביה של שיר חג'ג' שנרצחה בפיגוע אמר אתמול לאחר ההלוויה "אני לא מצפה לכלום, כנראה שלא היינו מספיק מפורסמים בשביל זה ולא מספיק אטרקטיביים, אם הם לא ראו לנכון לבוא. אף אחד לא גם התקשר".

הרצל אמר לכלי התקשורת לאחר ההלוויה: "היו נציגים מהצבא וכמה חברי כנסת. לא משהו מיוחד - כולה ילדה נדרסה, את מי זה מעניין? העיקר שהמשפחה של המחבל מבסוטים", דברי האב השכול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר