30 יום הרחקה מגמ"ח אינטרנט

יהודה קמניץ שוחרר למעצר בית: 'אין דבר כזה חרדים וצבא'

החשוד בהפצת קמפיין השיימינג נגד החיילים החרדים שוחרר למעצר בית, תוך הרחקה מהאינטרנט ומגמ"ח אינטרנט • קמניץ: "רדיפה אובססיבית כמו במשטרים אפלים וסתימת פיות" • צפו (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
קמניץ לאחר השחרור (צילום: באדיבות המצלם)

שופטת בית משפט השלום בתל אביב, חיותה כוחן עומר, הורתה בצהריים (שלישי) על שחרורו של יהודה קמניץ, המשתייך ל'פלג הירושלמי', החשוד כמי שעומד מאחורי קמפיין השיימינג ופרסום מאגר התמונות של חיילי צה"ל החרדים - למעצר בית של 3 ימים בביתו בבני ברק.

בתנאי השחרור הורתה השופטת על ערבות עצמית של 3,000 שקל, ערבות צד ג' של רעייתו מלכה קמניץ על סך 2,500 שקל וכן הפקדה במזומן של 1,000 שקל.

כמו כן הורתה השופטת על הרחקתו "מרשת האינטרנט לכל סוגיו הן באמצעות מחשבים והן באמצעות טלפונים סלולריים", למשך 30 יום. בנוסף, הרחקה למשך 30 יום מגמ"ח האינטרנט ברחוב לנדה וברחוב בן יעקב בבני ברק, וכן הרחקה מכל גמ"ח וקפה אינטרנט למשך 30 יום.

כאמור, קמניץ ישהה במעצר בית בביתו ובפיקוח הוריו במשך שלושה ימים.

הודעת 'הפלג הירושלמי'

בהודעה שהפיצו אנשי 'הפלג הירושלמי' נאמר בשמו של הגר"ש אוירבך כי "מצווה על כולם לבוא ולחזק את ידי התלמיד חכם שליט"א שסובל עבור כלל ישראל".

בהודעה נאמר כי "המעמד האדיר לכבודו של אסיר עולם התורה הגאון רבי יהודה שליט"א בפינת הרחובות הרב דלסר - חזון איש - נחמיה עד לביתו בשעה 16:15".

לאחר שחרורו, אמר קמניץ כי "אני רוצה להגיד לציבור דברים פשוטים שהוכח בפעם המי יודע כמה שיש פה רדיפה במדינת ישראל כנגד אנשים שחושבים, וזכותם לחשוב.

"הקהילה החרדית חושבת שהגיוס של חרדים לצבא זה לא הולך ביחד, או שאתה חרדי או שאתה בצבא, מי שרוצה להתגייס לצבא שיבושם לו רק שיוריד את הכיפה השחורה מהראש וילבש כיפה סרוגה.

"יש רדיפה אובססיבית כמו שהכרנו ממשטרים אפלים, רדיפה ותפירת תיק על דברים שלא היו ולא נבראו, רדיפה כנגד כל מי שחושב אחרת ממה שהמדינה סבורה שצריך לחשוב ויש פה סתימת פיות.

"יש פה ציבור גדול וחזק שסבור שהגיוס של חרדים לצבא זה כלאיים. אין דבר כזה חרדים וצבא - או חרדים או צבא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר