המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

המשפט של החייל היהודי: כל ערביי העולם בהלם ובשוק, איך לא זיכו אותו. הפלסטינאים והחמאס - כולם קיבלו אגרוף ברזל לפנים, כי תכננו תוכניות קשות ביותר והכל נפל להם לרצפה (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

בורא עולם, אבינו מלכנו, אוהב את היהודים, בחר את היהודים מכל עם ולשון ונתן להם את השפה העברית התמימה והטובה, השפה הכי יפה בעולם. כשיהודי מדבר עברית, הוא מתחבר לרוחו, נשמתו ולקדוש-ברוך-הוא. כשמדבר שפה אחרת - סובל. הנשמה לא מגיבה לשפה אחרת - רק לעברית. התפילה, האמונה והחסד מקרבים אותנו לבורא עולם.

כשמקבלים ייסורים באהבה - נותנים כוח ועוז לה', וכשלא מקבלים באהבה - נותנים כוח לסטרא אחרא, חס ושלום. נסתרות דרכי ה' ואף-על-פי-כן, לא טועה הקדוש-ברוך-הוא באף אדם. בורא עולם רואה מה יקרה בעתיד ומכוון את עם ישראל ואת העולם כולו - לטובת עם ישראל, בדרך הטובה ביותר. למרות שאנשים חושבים שיש טעויות בעולם ובארץ ישראל - הכל מנוהל ומכוון, מא' עד ת', על-ידי בורא עולם. תלונות, התמרמרויות והפגנות, לוקחים ומשנים, כביכול, את ניהולו של בורא עולם.

כשמקיימים את עשרת הדיברות - נותנים עוז לה' והוא מנהיג את העולם בדרך הטובה ביותר. עם ישראל, היהודים כוחם בתפילה, לא כוח פיזי, לא קללות וגידופים ולא שנאת חינם.

חברי הכנסת והשרים, בורא עולם אומר לכם: 'תפסיקו לחפש זה את זה ותתמקדו בביטחון מדינת ישראל! העם בחר אתכם, כסאות יש בכל בית ובית...

צבא-הגנה-לישראל, להיות ערני ולשמוע למפקדים. עם ישראל צריך לדבר על צה"ל רק טוב. צה"ל הם ילדינו, ילדי כל היהודים. תנו לחוק לעבוד - כך הוא יעבוד בדרך הטובה ביותר. הקדוש-ברוך-הוא שומר על ארץ הקודש.

מצרים, בגלל חולשתה, מתעסקת עם החמאס ומסכנת את עצמה על-ידי התחברות אליו. מטרותיו של החמאס להפיל את השלטון ולפגוע בסיסי. סיסי, לא כדאי לך להתעסק עם החמאס, הם מטורפים והם מתהפכים.

דאע"ש רוצה לשלוט ברצועת עזה כי הרצועה היא מקום הפקר, מרגיש נוח, טוב לו שם ורוצה לכבוש את המקום. החמאס ממשיך לחפור מנהרות מכיוון חאן-יונס לישראל ומעוד מקומות.

עם ישראל, אין לכם מה לדאוג שדאע"ש יכבוש את הרצועה או ישלוט בה. צה"ל הוא הצבא החזק ביותר בעולם, כי מלאכים משמיים מחוברים אליו!

אבו מאזן צוחק על כולם. מחכה שטראמפ יעלה לשלטון ואז יתחיל להשתולל - עד שיהיה שתיל.

המשפט של החייל היהודי: כל ערביי העולם בהלם ובשוק, איך לא זיכו אותו. הפלסטינאים והחמאס - כולם קיבלו אגרוף ברזל לפנים, כי תכננו תוכניות קשות ביותר והכל נפל להם לרצפה.

בורא עולם חנון ורחום, הוא ישמור על החייל היהודי, יגן עליו וישחררו אותו בחנינה!

אסור לכל היהודים, בארץ ובעולם, לדבר דברים לא טובים על הנשיאים בארצות הברית, על הנשיא היוצא והנשיא הנכנס. אחרי שהנשיא החדש טראמפ יעלה לשלטון, יהיה טוב לכולם.

כמעט רוב העולם הוא ערבי. חלק גדול מאירופה רוצים מדינה פלסטינאית, לא בגלל שהם אוהבים פלסטינאים ולא בגלל שהם אוהבים את אבו מאזן או את החמאס - הם רוצים מדינה פלסטינאית, כדי לשים שם את כל הפלסטינאים ולעשות שם ערבוביה, בוץ אחד שלם.

ממשלת ישראל, לא למרוח החלטות, להיות נחושים, גיבורים וחזקים! לא להתחשב באף אחד בעולם, ממילא לא אוהבים אותנו. יש להחליט, לעמוד מאחורי ההחלטה - ובורא עולם יעמוד אחריכם אחרי כל החלטה!

סוריה סוריה סוריה, תמשיך להיהרס. אין הפסקת אש - יש הפסקת מים. הנקמה שם קשה ביותר, יש המון חמולות וקבוצות גדולות שנלחמות זו בזו.

תורכיה, ארדואן נמצא בבעיה קשה, הוא חוטף מכות קשות ביותר. היהודים בורחים מתורכיה, אם לא יברחו - ייחרבו.

עיראק רוח רפאים.

אדון עולם, בורא העולם, מבלבל את כל המזרח התיכון, מתבלבלת דעתם ומחשבתם, ומסבך אותם בינם לבין עצמם, כדי שיעזבו את ארץ הקודש בשקט.

אובמה, נתן לו הקדוש-ברוך-הוא לדבר כדי שכל העולם יכירו אותו. יהודים רבים תרמו הרבה מאוד כסף לאובמה ולהילארי - כולם כואבים.

ירדן מחכה ומחכה, לא מצאה דגים, תמשיך לחכות עם החכה.

שגרירות ארצות הברית תקום בירושלים. ירושלים היא עיר הבירה של ארץ ישראל מלפני אלפי שנים, מזמן אברהם אבינו! ליהודים ניתנה ארץ הקודש ועיר הבירה ירושלים. זו זכות גדולה לשגרירות להיות בירושלים עיר הקודש, עיר הבירה של ארץ ישראל הקדושה!

ימשיכו אסונות הטבע, השיטפונות, התפרצויות הרי הגעש, רעידות האדמה, רוחות קשות וסופות. בישראל הקדושה הכל טוב! ההפרעות שיש בישראל - זה אפס לעומת הדברים הקשים בעולם.

יהודי שרוצה לעבוד - יש עבודה לכולם. ארץ ישראל היא היחידה בעולם שמתפקדת.

חיזבאללה ונסראללה עסוקים בסוריה מאוד. כל היום הם עסוקים - איך לגנוב טילים מסוריה. לא אכפת להם מסוריה, רק רוצים לגנוב נשק ותחמושת שמגיעים מאיראן. צה"ל ימשיך לפקוח עיניים כדי שלא יקבלו נשק ותחמושת מאיראן.

איראן מפחדת פחד מוות מישראל, מפחדת שיגלו מה הם עושים במפעלי האטום. בורא עולם מזהיר את איראן: אם רק תנסה להפריע לארץ ישראל - יחריב אותה שְתִי-וָעֵרֶב! מה שהיה בסוריה זה כלום.

צרפת, עולים יהודים לישראל וימשיכו לעלות. נגמר הכבוד של היהודים בצרפת, הם בפחד-אֵימים.

באירופה, היהודים הולכים בלי כיפה ובלי ציצית והפלא הגדול הוא, שהקדוש-ברוך-הוא נותן אור מיוחד בעיני היהודים, כך שהגויים יוכלו להבחין מי יהודי ומי לא, ו'נכנסים' בהם ומפריעים להם.

יהודים בכל העולם, תפסיקו לחיות באשליות! תעלו לארץ ישראל הקדושה, לתת יד, כתף ואהבה לאחיכם שבארץ הקודש ארץ ישראל! תַרְאו לריבונו של עולם כמה אהבת-חינם יש בכם ליהודים שבארץ ישראל! זו מצווה מעל הכל, תבואו בהמוניכם ליישב את הנגב, את הגליל המערבי, רמת הגולן, יהודה, שומרון ובנימין.

כל אנשי הצווארון הלבן והשחור, אנשי זימה, אנשי שוחד, רמאים וגנבים - כולם ייתפסו אחד אחרי השני בכל העולם.

הגשם בישראל - גשמי ברכה מידיו של בורא עולם! השנה תהיה מלאה גשם נעים, טוב ושמח. בורא עולם מזכך ומנקה את כל העולם, מכין את העולם לקבלת פני משיח! כולם מחכים למשיח - ליום הגדול! משיח נמצא ועוד מעט יעבוד ויפעל בפרהסיה. יש קולות שופר שמחכים לקול שופר חזק להרעיד את העולם כולו!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר