בעקבות כיכר השבת

פרסום ראשון: דיון דחוף בכנסת על 'קמפיין השיימינג'

בעקבות 'קמפיין השיימינג', שנחשף ב'כיכר השבת', וההחרפה בקמפיין החרד"קים, יתקיים דיון דחוף בנושא, בוועדת המשנה לכח אדם בצה"ל בוועדת החוץ והביטחון בכנסת - ביוזמת ח"כ אמיר אוחנה. פרסום ראשון (ארץ)

ח"כ אמיר אוחנה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

פרסום ראשון: על רקע הקמת "מאגר השיימינג" נגד חיילים חרדים שנחשף ב"כיכר השבת" וההחרפה בקמפיין החרד"קים בשבועות האחרונים, יתקיים בשבוע הבא (חמישי) דיון דחוף בנושא בוועדת המשנה לכח אדם בצה"ל בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת.

הדיון ייערך ביוזמת יו"ר ועדת המשנה לכח אדם בצה"ל בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת, ח"כ אמיר אוחנה מהליכוד. לדיון זומנו נציגי האגף הביטחוני חברתי במשרד הביטחון, נציגי אגף חקירות במשטרת ישראל, נציגי הפרקליטות ממשרד המשפטים ונציגי אגף כח אדם בצה"ל.

בנוסף, ח"כ אוחנה ביקש להזמין לדיון חיילים חרדים שעברו או עוברים הסתה, פגיעה או התנכלות מצד גורמים בחברה החרדית. כמו כן, הוזמנו חברי הכנסת מכלל סיעות הבית.

יוזם הדיון, יו"ר ועדת המשנה לכח אדם בצה"ל ח"כ אמיר אוחנה אמר כי "במקום להכיר תודה לאלה שמתגייסים לצה"ל למרות שיכלו להתחמק מכך, ועוסקים לא רק בביטחון השוטף של מדינת ישראל אלא גם בבניית גשרים בין חלקי החברה השונים שאלמלא הם, יישארו מקוטבים - ישנם גורמים בחברה החרדית שרודפים אותם. נרדוף אותם חזרה".

ח"כ אוחנה הוסיף כי "זה נכון לחרדים, אך נבחן גם את היחס כלפי אוכלוסיות ייחודיות נוספות המתגייסות - נוצרים ומוסלמים. אנחנו נשמור על כל מי ששומר עלינו".

עוד אמר ח"כ אוחנה כי "אני רוצה לשבח את המטה החרדי בליכוד בראשות יעקב וידר, שפועלים ללא לאות לקרב בין הציבור החרדי לציבורים הנוספים לישראל ויזמו את הדיון בנושא ופועלים ללא הפסקה למיגור האלימות כלפי חיילים חרדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר