"אנשים ריקים ופוחזים"

מי השחית מודעת אבל על חייל חרדי מאלעד וכתב "בשמחה" במקום "בצער"?

"מקומם של אנשים אלו לא יכול להיות בחברה נורמלית ובריאה בנפשה" הגיב חבר מועצה בעיר אלעד להשחתת מודעת אבל על פטירת חייל ששירת במסלול חרדי בצה"ל (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
המודעה באלעד. היום (באדיבות המצלם)

אין גבול לאכזריות: מודעת אבל שפורסמה באלעד על חייל ששירת במסלול שח"ר בצה"ל ונהרג בתאונת דרכים, הביאה לשמחה לאיד מצד קיצוני אלמוני, והושחתה מספר פעמים תוך שרבוט מילות גנאי על המנוח.

כזכור, במוצאי השבת האחרונה, שני צעירים מאלעד ששבו משבת התחזקות בנתניה נהרגו בתאונת דרכים מחרידה. אחד מההרוגים הוא יוסף מזרחי, בן 19 ששירת בצבא במסגרת שח"ר אט"ל.

מחוץ לביתו באלעד, בו יושבים בני משפחתו של יוסף ז"ל שבעה, נתלתה מודעת אבל מטעם ראש מדור שילוב חרדים בזרוע יבשה, יוסף כהן, בשם כל חיילי שח"ר אט"ל.

זמן קצר לאחר שהמודעה הוצבה מחוץ לבית האבלים, אלמוני שהבחין במודעה החליט למחות בדרכו על שירותו של המנוח בצבא, והוסיף בכתב ידו את המילה "חרד"ק". עוברים ושבים שראו את המעשה המחפיר הזדרזו למחוק את ההערה.

היום (שלישי) בשעות הבוקר, הוצבה מחוץ לבית האבלים מודעת אבל חדשה מאחר שהקודמת הושחתה.

אלא שמכריו וקרובי משפחתו של המנוח שיושבים שבעה במקום, נדהמו לראות ששוב אותו אלמוני החליט להוסיף שוב את המילה 'חרד"ק'. בנוסף, האלמוני מחק בעט את המילה "בצער" והוסיף בכתב ידו את המילה "בשמחה".

איש ש"ס בעיר, צוריאל קריספל, כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "אלעד השבוע ספגה אבידה קשה עם מותם הטראגי של שני בניה בתאונה מחרידה בכביש 471, הזדעזענו עד עמקי נפשינו שאנשים ריקים ופוחזים העזו להגיע לדלת של אחת ממשפחות ההרוגים עליה תלויה מודעת אבל של הנפטר חייל ששירת בצה"ל, ורשמו את המילה "חרד״ק" (חרדי קל דעת)".

"לאחר שהוחלפה המודעה בחדשה, שבו על קיאם וחזרו אותם פוחזים ומחקו את המילה "בצער" והחליפוה ל"בשמחה". עלינו כחברה להקיא אנשים אלו מתוכינו ולהוקיעם מעל לכל במה, אני מגנה את המעשה בכל תוקף, מקומם של אנשים אלה לא יכול להיות בחברה נורמלית ובריאה בנפשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר