החגיגה עם החשוד

בתשואות ו"בשלטון הכופרים": כך התקבל החשוד בשיימינג

מאות בני אדם הגיעו לקבל בשירה וריקודים את יהודה קמניץ, החשוד כי עמד מאחורי הקמפיין כנגד החיילים החרדים. מוקדם יותר הורה ביהמ"ש על שחרורו למעצר בית והרחקתו מהאינטרנט (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ישראל כהן, כיכר השבת)

קהל של מאות בני אדם קיבלו בשעות אחר הצהריים (שלישי) בשירה וריקודים את האברך יהודה קמניץ, ששוחרר לאחר מעצר של מספר ימים לאור החשדות נגדו כי הוא עומד לכאורה מאחורי קמפיין ה"שיימינג" שנחשף בחודש שעבר ב"כיכר השבת" ובמסגרתו הוקם מאגר תמונות של חיילים חרדים במטרה להשמיצם ולבזותם.

בני המשפחה והחברים, פעילי "הפלג הירושלמי" המתינו לקמניץ בפינת הרחובות חזון איש ודסלר בבני ברק, וכשהגיע למקום נשאו אותו על כפיים בשירת "עוצו עצה ותופר", ובהמנון נטורי קרתא "בשלטון הכופרים אין אנו מאמינים". בהמשך, קמניץ רקד יחד עם ילדיו לקול שירת הציבור ומערכת כריזה ומוזיקה שהושמעה ברחובות לרגל התהלוכה ה"חגיגית".

(צילום: ישראל כהן, כיכר השבת)

מוקדם יותר היום, הורתה שופטת בית משפט השלום בתל אביב חיותה כוחן עומר על שחרורו של קמניץ למעצר בית של שלושה ימים בביתו בבני ברק. בתנאי השחרור הורתה השופטת על ערבות עצמית של 3,000 שקל, ערבות צד ג' של רעייתו מלכה קמניץ על סך 2,500 שקל וכן הפקדה במזומן של 1,000 שקל.

כמו כן הורתה השופטת על הרחקתו "מרשת האינטרנט לכל סוגיו הן באמצעות מחשבים והן באמצעות טלפונים סלולריים", למשך 30 יום. בנוסף, הרחקה למשך 30 יום מגמ"ח האינטרנט ברחוב לנדה וברחוב בן יעקב בבני ברק, וכן הרחקה מכל גמ"ח וקפה אינטרנט למשך 30 יום.

קמניץ אמר לאחר שחרורו כי "הקהילה החרדית חושבת שהגיוס של חרדים לצבא זה לא הולך ביחד, או שאתה חרדי או שאתה בצבא, מי שרוצה להתגייס לצבא שיבושם לו רק שיוריד את הכיפה השחורה מהראש וילבש כיפה סרוגה".

(צילום: ישראל כהן, כיכר השבת)

לטענתו: "יש רדיפה אובססיבית כמו שהכרנו ממשטרים אפלים, רדיפה ותפירת תיק על דברים שלא היו ולא נבראו, רדיפה כנגד כל מי שחושב אחרת ממה שהמדינה סבורה שצריך לחשוב ויש פה סתימת פיות. יש פה ציבור גדול וחזק שסבור שהגיוס של חרדים לצבא זה כלאיים. אין דבר כזה חרדים וצבא - או חרדים או צבא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר