"בגלל יחסו לישראל"

ברק אובמה יידחה ממועדון הגולף היוקרתי?

אחד התחביבים האהובים ביותר על נשיא ארה"ב היוצא ברק אובמה הינו משחק גולף, אלא שכעת הוא עשוי להידחות ממועדון גולף יוקרתי בוושינגטון בגלל יחסו לישראל (אנשים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אובמה במשחק גולף (צילומסך: מתוך יוטיוב)

אחד התחביבים האהובים ביותר על נשיא ארה"ב היוצא ברק אובמה הינו משחק גולף. לאחר דיונים ארוכים ומתישים והכרעות בהחלטות חשובות היה יוצא הנשיא פעמים רבות למשחק גולף אקסקלוסיבי להירגע ולהנות.

כעת מתברר כי ייתכן ומדיניותו הנוקשה כלפי ישראל ובפרט העימות הדיפלומטי בשבועות האחרונים עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו וההחלטה להימנע מהטלת ווטו על החלטת האו"ם נגד ההתנחלויות עלולה לגרום לו שלא להתקבל למועדון הגולף היוקרתי.

על פי דיווחים בכלי התקשורת בארה"ב מתכוון הנשיא אובמה להמשיך ולהתגורר תקופת זמן בוושינגטון ובכוונתו להצטרף כחבר במועדון האליטיסטי Woodmont הממוקם במרילנד הסמוכה.

אלא שכעת טוענים רבים מקרב היהודים העשירים החברים אף הם ב'קלאב' היוקרתי (שעלות דמי החבר בו הינה 80 אלף דולרים) כי אין לאפשר לו להתקבל כחבר מן המניין במועדון.

"יש מהומה גדולה לאחר ההחלטה באו"ם ובעקבות הנאום של ג'ון קרי, ורבים מבקשים שלא לאשר את חברותו של אובמה", הסביר גורם בקהילה היהודית המקומית לניו יורק פוסט.

אפילו רבים מהיהודים המזוהים עם המפלגה הדמוקרטית ושהצביעו לאובמה בעבר מתנגדים כעת בנחרצות לחברותו במועדון הגולף. "אני לא מוכן לשלם הרבה כסף לשחק ולהביט בפניו של מי שעשה נזק עצום למדינת ישראל ונתפס כעוין יהודים", טען חבר במועדון.

יצויין כי אובמה שיחק בעבר גולף בשטח המועדון בעודו מכהן כנשיא ארה"ב ומנכ"ל הקלאב הודיע כי יקבל את חברותו בשמחה עוד לפני שהחלה הסערה הציבורית שכעת מאיימת לבטל את האישור שניתן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר