מתייחס לראשונה

כחלון עוקץ את נתניהו: "אני מקבל מתנות - רק בחתונה"

שר האוצר משה כחלון התייחס לראשונה לפרשיות השונות בגינן נחקרו ראש הממשלה בנימין נתניהו ומו"ל 'ידיעות אחרונות' - "לנתק את אנשי התקשורת מהמדינה" ושיגר עקיצה לנתניהו (פוליטי בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
כחלון ונתניהו.ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

שר האוצר משה כחלון התייחס הבוקר (רביעי) בכנס חיפה, לראשונה, לפרשיות השונות בהן נחקר ראש המשלה בנימין נתניהו - פרשת המתנות ופרשת השיחות עם מו"ל 'ידיעות אחרונות' ארנון מוזס.

כחלון אמר כי הוא "לא מתעסק בפוליטיקה כרגע. לצערי כשהייתי שר תקשורת, נוני מוזס לא פנה אליי. הייתי שר תקשורת, יזמתי רפורמה, חשבתי שמדינת ישראל צריכה להתנתק מהתקשורת. יש לנתק את אנשי התקשורת מהמדינה. מעולם לא היה את הדבר הזה''.

על פרשת המתנות של נתניהו התחמק כחלון והתייחס רק לעצמו ואמר כי ''כל אחד והסגנון חיים שלו. אני לא מעשן, גם לא מרלבורו. אני לא אעשן סיגרים, זה קודם כל מסריח. אני מקבל מתנות רק בחתונה".

עד היום לא נקט כחלון עמדה ציבורית בפרשת נתניהו-מוזס מאז נחשפו פרטיה ומעורבותו של מו"ל ידיעות אחרונות. כמוהו גם שר החינוך נפתלי בנט, שממשיך לשמור על שתיקה בנושא.

בינתיים מתמודד נתניהו, כנראה, בצורה טובה עם הפרשייה והתמיכה לה הוא זוכה בציבור לא ירדה בעקבות החשדות והטענות כי קיבל טובות הנאה מאנשי עסקים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר