תאוות בצע

אפל מעוניינת שתאבדו את האוזניות שלכם

מפתח אפליקציות הכין אפליקציה שמסייעת בחיפוש האוזניות האלחוטיות החדשות של אפל אך זו מצדה פעלה להסרת האפליקציה מהחנות בטענה שהיא "אינה ראויה" (אפיליקציות)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ההתנהלות החזירית של אפל אינה דבר חדש אך מתברר שהחברה מצליחה לשבור את השיאים של עצמה בהתנהגותה התאוותנית מול לקוחותיה.

אם חשבתם לעבור למכשיר האייפון החדש בשביל האוזניות האלחוטיות החדשות ה-AirPods, תחשבו שוב. האוזניות הקטנטנות עלולות ללכת לאיבוד על בסיס יומי. בדיוק בשביל זה לאחרונה צצה בחנות האפ-סטור באייפון אפליקציה בשם Finder for AirPods, העוזרת במציאת האוזניות.

האפליקציה אפשרה לחפש את האוזנייה האבודה על ידי הזזת האייפון לכיוונים שונים שאמורים לגלות באיזה מהם הקליטה מתגברת ולהוביל למציאתה. האפליקציה עובדת בצורה כזו שלאחר בחירה באוזניה האבודה והכנסת השנייה שנותרה בידכם להטענה, מציגה האפליקציה מד קליטה שלפיו תוכלו לשער באיזה מרחק נמצאת האוזניה האבודה ממכם.

אפל ככל הנראה ממש לא אהבה את הרעיון הטמון באפליקציה שעלולה לחסוך אלפי שקלים למשתמשיה והסירה אותה מחנות האפליקציות שלה.

הסיבה ככל הנראה היא מחיר האוזניות האלחוטיות החדשות של אפל, הוא 160 דולר, אפל בונה על כך שמשתמשיה יאבדו את האוזניות ויצטרכו לרכוש חדשות במחיר של 70 דולר לאוזניה אחת.

מפתח האפליקציה המאוכזב סיפר באתר הקהילות Reddit, שההסרה לא נעשתה בעקבות משהו שהוא עשה או מעבר על חוקי ענקית הדיגיטל, אלא בגלל התנהלות חזירית של אפל: "הם לא מצאו שום דבר רע באפליקציה עצמה, אלא פשוט לא אהבו את הרעיון שאנשים ימצאו את האוזניות שלהם ולכן הגדירו את האפליקציה 'לא ראויה לחנות האפליקציות'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר