התמונה שהסעירה

משה נוסבאום לא נהנה מסוכריית משפחת המחבל: "זרקתי אותה"

כשהוא עומד ומראיין את אח המחבל מפיגוע "משאית המוות", נראה כתב המשטרה של חדשות 2 מחזיק סוכרייה בידו, מאלו שחולקו במקום לאות שמחה על ההרוגים. כעת הוא מסביר (מדיה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נוסבאום והסוכריה (צילומסך: מתוך פייסבוק)

פוסט שרץ ברשת עם תמונת כתב המשטרה של חדשות 2 משה נוסבאום בו הוא נראה מחזיק בידו סוכריה, עורר עליו את זעמם של גולשים רבים.

זמן מה לפני שהכתב נעמד לשוחח עם אח המחבל מפיגוע "משאית המוות" בתחילת השבוע, חילקו בבית המשפחה סוכריות כאות שמחה על "הצלחת" הפיגוע של בנם שרצח ארבעה חיילים. בכתבה ששודרה במהדורה המרכזית בערוץ 2, נראה לכמה שניות הכתב כשהוא אוחז בידו מה שנראה כסוכריה שקיבל מהחוגגים המתועבים.

אך נוסבאום טוען: הדברים הוצאו מהקשרם. בראיון לתכנית 'חי בלילה' (קשת) הוא ענה על הטענות נגדו: "תוך כדי ראיון עם אחיו של המחבל אחת הנשים שמה לי סוכריה ביד, ואפילו לא שמתי לב מה זה. בסוף, כשיצאנו ממתחם המגורים של המחבל, זרקתי את הסוכרייה".

לדבריו, "זהו מקרה אחד מיני רבים, בהם מתקיפים את העיתונאים הישראליים ברשת ואף במציאות. אוהד חמו חטף אגרוף במהלך הכרעת הדין של אלאור אזריה, לדני קושמרו צעקו 'נדקור אותך' ואני מקבל לנייד איומים שונים. אנחנו לא רחוקים מהיום שבו עיתונאי יפגע בעקבות דברים שכתב", סיכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר