פייסבוק ביצעה עדכון מסתורי - שהכשיל את מכשירי האנדרואיד

"תאתחלו את המסנג'ר" - זו המלצתו של סגן מנהל פיתוח בחברת פייסבוק, בתגובה לתלונות רבות מרחבי העולם על העדכון המוזר שתקע לרבים את מכשירי האנדרואיד (סלולר)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

גולשים רבים מתלוננים ביומיים האחרונים: עדכון חדש ומסתורי של פייסבוק, שלא התפרסם באופן רשמי כלשהו, מאט את הביצועים וזולל את המשאבים במכשירי האנדרואיד.

אלפי משתמשי אנדרואיד ברחבי העולם מדווחים על האטה כללית בביצועי המכשיר. בישראל הדבר התפרסם לראשונה באתר 'רוטר', ובו הועלו טענות דומות של גולשים רבים. גולש בשם "גוליבר" פרסם תיאר בפורום: "חשבתי בהתחלה שהבעיה אצלי, ואז הסתבר ככל שיותר ויותר חקרתי, שזה קרה לעשרות אלפי ישראלים!".

העובדה כי אפליקציות מבוימות של פייסבוק גורמות לתקלות שכאלו אינה חדשה. רק בדו"ח האחרון של חברת AVAST, העוסקת בפתרונות אבטחה ברשת ובטלפונים חכמים, הוכח כי האפליקציה של פייסבוק ניצבת בראש הטבלה המושמצת של אפליקציות זללניות שמאטות את ביצועי המכשיר וצורכות משאבים רבים.

לתקלה המדוברת, הבלתי מוסברת, התייחס בטוויטר דייוויד מרקוס, סגן מנהל פיתוח בפייסבוק. "העניין בודד ונפתר מצד השרת, אם תאתחלו את המסנג'ר - הבעיה אמורה להיעלם. מצטערים מאד", כתב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר