מחקר: זה הזמן הגרוע ביותר לאכול ארוחת צהריים

מנסים להיפטר מקילוגרמים עקשנים ומשקל היעד נראה רחוק מתמיד? הנה טיפ קטן אך קריטי: זה הזמן הגרוע ביותר לאכול ארוחת צהריים. מחקר (חדשות בריאות, מחקרים)

יש שעה ממנה כבר עדיף לוותר על ארוחת צהריים (צילום: shutterstock)

בין פגישות ולוחות זמנים צפופים, קל לעבוד עד אחר הצהריים בלי לשים לב שדילגנו על ארוחת הצהריים. אז איפשהו בין 4 ל-5 ואולי אחרי, אתם פותחים את קופסת סלט העוף שירדתם לקנות או הבאתם מהבית, משתיקים את הקיבה המייללת והכל טוב.

לא בדיוק. לפי מחקר שפורסם לאחרונה ב-American Journal of Clinical Nutrition, כדי שארוחת הצהריים באמת תעשה את העבודה שלה ואפילו תגרום לכם לרדת במשקל, אתם צריכים לאכול אותה לפני השעה 3 אחר הצהריים.

מבחינה מדעית, הסיבה לכך נעוצה בעבודה שהרעב נשלט על ידי היממה (השעון הפנימי שלכם). לכן, כאשר אתם אוכלים את ארוחת הצהריים באיחור, לגוף קשה יותר לעבד את הקלוריות. בנוסף, אם תחכו איתה עד לרגע שהרעב יפעם בכל תא בגופכם, יש סיכוי גבוה שתנשנשו יותר (מגש הבורקסים מאתמול שמסתובב במשרד? אתם לא רוצים להגיע לשם).

אז אכילת ארוחת צהריים לפני השעה 3 ערבה לירידה במשקל? לא רק, כמובן. יש להביא בחשבון גם את מספר הקלוריות שאתם מכניסים ומוציאים במהלך היום ועוד לא התחלנו לדבר על מה קורה אם ארוחת הבוקר שלכם כוללת רק קפה ומאפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר