מלך השווארמה של סעודיה: "זו לא בושה"

אחת העבודות הבזויות ביותר בסעודיה היא עבודה בחנויות אוכל. אבל צעיר סעודי שהפך ללהיט במדינה לאחר שצולם כשהוא אומר כי הוא לא מתבייש בעבודתו - הצליח לשנות את המפה (מעניין)

(צילום: מתוך יוטיוב)

אחת העבודות הבזויות ביותר בסעודיה, היא עבודה בדוכן שווארמה או בחנויות אוכל. אבל צעיר אחד בן 18, החליט לשבור את המיתוס, והפך את העבודה למכובדת ואולי אף למבוקשת.

כיום, את רוב המסעדות ודוכני השווארמה בסעודיה מאיישים עובדים זרים, שכן הסעודים רואים בעבודה זו פיחות כבוד. הצעיר ששינה את המפה הוא מורתדא אל-מוסילים, שמככב בסרטון שהופץ בימים האחרונים בפייסבוק.

אל-מוסילים עובד בחנות שווארמה במחוז אל-אחסאא' שבמזרח סעודיה. בסרטון שהופץ הוא אומר שזו לא בושה לעבוד כמוכר שווארמה, וכי בזכות עבודה זו הוא מסייע לאביו.

בראיון שהעניק ל"אל ערבייה" אומר הצעיר: "בהתחלה עבדתי בחנות השווארמה בגלל המצב הכלכלי, ולא אהבתי את העבודה אך הייתי צריך לכלכל את המשפחה שלי שמכילה 14 נפשות".

"הבושה היא לשבת בבית ללא עבודה ולקחת כסף מההורים. כל עוד העבודה מותרת ולא סותרת את המנהגים שלנו אז היא אינה מבישה, אלא מקור לגאווה ולפרנסה שמכלכלת את המשפחה" סיים הצעיר את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר