שובר מסך

הלוואי עלינו: מחשב אחד, שלושה מסכים • צפו

חברת משחקי המחשב Razer יצאו עם פרוייקט פיתוח חדש המציג מחשב נייד בעל לא פחות מ...3 מסכים. סביר להניח שבעליו יהיה האדם השנוא ביותר בקרב חבריו. אבל תכל'ס, למי אכפת? (גאדג'טים)

אין ספק, מדובר בחוויה... (צילום מסך מתוך LinusTechTips, יוטיוב)

יצא לך לתהות איך יראה מחשב נייד 17 אינץ', אם מישהו היה מוסיף שני מסכים נוספים ל-2 צדדיו? סביר להניח שלא, אך מסתבר שמחשבה כזאת חלפה במוחם של האנשים מטורפים ב-Razer חברת משחקי מחשב שיצאו עם פרוייקט פיתוח חדש המציג מחשב נייד בעל לא פחות מ...3 מסכים.

המתקן המפלצתי הזה, שפותח בעיקר עבור משחקי מחשב מציג מסך 17 אינץ' מבריק, ברזולוצית 4K, המבטיח שכל דבר, החל מסרטים עד אחרון המשחקים האחרונים יראו פשוט נפלא על המסך. אבל אם לא די בכל הטוב הזה, לחיצה על מתג מובנה, תפתח 2 מסכי 17 אינץ' נוספים ברזולוצית 4K גם הן. מגניב עד כדי גיחוך? יש מצב!

למרבה הצער, ולטובת חשבון הבנק, הפרויקט הזה אינו למכירה, וכרגע מוצג בתור רעיון לפיתוח בלבד.

הרעיון מאחורי הפרויקט הוא לתת לשחקנים את היכולת להשתמש במספר מסכים מבלי להתמודד עם רשת דייגים של כבלים על שולחנותיהם. כמו כן, המחשב הזה יכול להיות שימושי לעבודה כמובן. עם שלוש מסכים תוכלו לבצע מספר רב של משימות בתוכנות שונות בו זמנית מבלי להסתבך עם חיפוש כרטיסיות ממוזערות ותמרון בין תוכנות שונות.

המחשב הנייד המשולש של Razer מבטיח שאתה תהיה האדם השנוא ביותר בקרב חבריך כשתפרוש אותו לראווה על שולחנך, בוא נגיד שזה שווה את זה, אבל הבעיה העיקרית היא שלא ברור מתי המערכת המפלצתית הזאת תפרוץ לשוק. בינתיים אתה יכול לחיות באשליות מתוקות שאי פעם תהיה הבעלים של הדבר הקסום הזה.

באופן אירוני גם למפתח של המחשב החדש אין כבר מסך כזה, כמה ימים לאחר שהציג אותו לראווה הוא פשוט נגנב ממנו ככל הנראה על ידי חובב טכנולוגיה שחמד את המחשב המשוכלל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר