"עבודה מיוחדת במינה"

תעודות הצטיינות למנהלי 'לאומית שירותי בריאות' בבני ברק ובנתניה

מנהלי המרכזים הרפואיים זכו לתעודות הוקרה ופרס מנהל מחוז על מתן שירות אישי ומסור. מנכ"ל לאומית, ניסים אלון: "יעדי 'לאומית' לשירות מקצועי ואישי מתקדם ימשיכו להפתיע את מערכת הבריאות בישראל" (בריאות, שיווקי)

גבריאל יצחקוב (מימין) ופישי ויזל, מנהלי המרכזים הרפואיים (צילום: יחצ)

בטקס חגיגי ומרשים שנערך במחוז מרכז של 'לאומית שירותי בריאות', בנוכחות מנכ"ל לאומית ניסים אלון, מנהל מחוז מרכז מר עודד שטמר, בכירי הארגון, ראשי חטיבות, מנהלי אזורים ומנהלי סניפים, העניק המנכ"ל ניסים אלון תעודת הצטיינות והערכה למנהלי המרכזים הרפואיים הגדולים.

בבני ברק - ויזל, מנהל המרכז הרפואי "יהודה הלוי", אטי וילמן מנהלת המרכז הרפואי "כהנמן" ויצחקוב מנהל המרכז הרפואי לילנבלום שבנתניה.

המנהלים זכו להוקרה והערכה על מתן שירות אישי ומסור. תעודות ההצטיינות הייחודיות באו על עמידתם ומסירותם הייחודית של השניים לכל יעדי "לאומית שירותי בריאות" והם, מתן שירות מקצועי, אישי ומסור לכל לקוח ותושב ובכל זמן שהוא.

בדברים שנשא עם הענקת הפרס, אמר מנכ"ל לאומית מר ניסים אלון כי "אנו שמחים לקבל הדים מלקוחותינו בכל המרכזים הרפואיים שמעידים על שירות ויחס אישי ע"י כל הרופאים ונותני השירות"

"הזוכים במעמד זה הם כאלו אשר הצטיינו מאוד בכך, ומעבר לרמת המקצועיות הגבוהה, היה חשוב להם גם להתמקצע במתן יחס האישי, שירות איכותי ובעיקר – אמון וקשר בלתי-אמצעי עם הלקוח. זה מה שמזכה אותם בפרס המיוחד. יעדי 'לאומית' לשירות מקצועי ואישי מתקדם ימשיכו להפתיע את מערכת הבריאות בישראל – אנו בשנה הקרובה נרחיב את שדרוגי המערכת לכל מרכז רפואי בארץ מצפון ועד דרום".

מנהל מחוז מרכז ב"לאומית שירותי בריאות", עודד שטמר, הודה למנהלים המצטיינים ואמר כי "כל צוות ההנהלה שבחרו להעניק להם את פרס הצטיינות, הצביעו על כך שהם מבצעים עבודה מיוחדת במינה באופן קבוע וממושך".

הזוכים בפרס ובתעודת ההצטיינות, אמרו בטקס כי הם ששים ושמחים שבמלאכתם הם נותנים מענה לכל לקוח ולקוח, וכעת במעשיהם יש קידוש השם גדול, "זה מרגש באופן אישי וגם מחייב להמשיך יחד עם כל הצוות היקר של "לאומית" העושה עבודה מדהימה להמשיך בעזרת ה' הלאה ולשרת את הלקוחות הכי טוב שיש ורק בבריאות ובשמחות" הוסיפו המנהלים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר