לקראת בחירות?

"יתכן שמפלגות הימין יתאחדו בשביל לנצח את יאיר לפיד"

לקראת בחירות? בימין שוקלים איחוד כדי לנצח את לפיד - כך טוען בכיר בימין בישראל בשיחה לערוץ 2 בעקבות הזינוק של לפיד בסקרים. לדבריו, "הגורמים המעורבים מדברים מתחת לפני השטח" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ליברמן ונתניהו. המפלגות שוב יתאחדו? (צילום: פלאש 90)

ערוץ 2 דיווח במהלך סוף השבוע על מגעים שמתנהלים בימין מתחת לפני השטח, בניסיון להביא לאיחוד של מפלגות הימין בכדי לנצח את יאיר לפיד בבחירות הקרובות. לפיד, יצויין, זוכה בתקופה האחרונה בסקרים לכמות מנדטים גדולה משל מפלגת השלטון - "הליכוד".

"מאחורי הקלעים - המערכת הפוליטית סוערת, והפוליטיקאים כבר מתחילים לדון באפשרויות של היום שאחרי נתניהו, במידה וייאלץ לפרוש" דיווחה דפנה ליאל בחדשות 2. "השבוע כבר דיברו במערכת הפוליטית על תרחישים אפשריים לפיהם ניתן יהיה להקים ממשלה חלופית, כשהמטרה המרכזית של אנשי הליכוד היא להותיר בחוץ דמויות כמו גדעון סער ומשה יעלון - אלא שמהלך שכזה אינו נושא פרי".

עם זאת, דווח על יוזמה נוספת שעלתה בימים האחרונים.גורם בכיר בימין ששוחח עם הכתבת אמר כי "מתגבשת ההכרה שהימין יצטרך להתאחד בבחירות הבאות כדי לנצח את לפיד ומפלגתו "יש עתיד" שזוכה לנתונים מחמיאים למדי בסקרים".

לדברי הבכיר, "כל הגורמים המעורבים מדברים מתחת לפני השטח ונערכים לכך ובהחלט ייתכן שמפלגות ישראל ביתנו, הבית היהודי והליכוד ייאלצו להתאחד או רק שתיים מהן, על מנת להוות תחרות משמעותית ללפיד ולשמר את השלטון בידיהן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר