פרסום ראשון

הגר"ש בעדני: לא פעלתי להחזרת הרב מזוז ל'קול ברמה'

חבר המועצת הגאון רבי שמעון בעדני, מבהיר במכתב בכתב ידו כי לא פעל לשכנע את הגאון רבי מאיר מזוז, כדי שיחזור לרדיו 'קול ברמה'. "הכל שקר וכזב ולא היו דברים מעולם", מבהיר הרב (חרדים בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש בעדני והמכתב (צילום: יעקב כהן)

חבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי שמעון בעדני, מבהיר במכתב שכתב אמש (מוצאי שבת) כי לא פעל להחזרת ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מזוז לרדיו 'קול ברמה'.

במכתב שכתב בכתב ידו ומתפרסם לראשונה ב"כיכר השבת", כותב הגר"ש בעדני: "הריני להבהיר בזאת שכל מה שפורסם בשמי שפעלתי בקשר להחזרתו של הגאון הרב מזוז שליטא לקול ברמה הכל שקר וכזב ולא היו דברים מעולם. שמעון בעדני".

יצוין כי מדובר במכתב נדיר שכן הגר"ש בענדי נחשב לאחד מרבני רדיו 'קול ברמה' ומתראיין בתחנה מדי פעם, ואף התארח במשרדי הרדיו. רק בחודש שעבר נחשף ב"כיכר השבת" כי הגר"ש בעדני נפגש עם נשיא מועצת חכמי התורה הגאון חכם שלום כהן וביקש ממנו לסיים את החרם נגד 'קול ברמה', אך הגר"ש כהן השיב כי לא הגיע הזמן לסיום החרם.

כזכור, כפי שדווח ב"כיכר השבת", בשבוע שעבר סיפרו מקורביו של הגר"מ מזוז כי הגר"ש בעדני פעל שהרב יחזור בו מהחלטתו להפסיק למסור את השיעור השבועי במוצאי שבת, ובין היתר פנה אף לראשל"צ הגר"ש עמאר בבקשה שיתלווה אליו לשכנע את הגר"מ מזוז לחזור בו מהחלטתו. לדבריהם, התערבות הגר"ש בעדני הייתה אחת הסיבות המרכזיות שהרב מזוז החליט להמשיך במסירת השיעור.

כעת, מבהיר הגר"ש בעדני כי לא פעל להחזרתו של הרב מזוז לרדיו 'קול ברמה'.

המכתב של הגר"ש בעדני המתפרסם לראשונה ב"כיכר השבת"

אמש (מוצ"ש) בשיעור השבועי שנמסר בישיבה, לאחר שהודיע כי יספיק למסור את השיעור אך בסופו של דבר החליט כן למסור, התייחס הרב מזוז לסערה וחשף את השיטה החדשה שתמנע את הטרדות המכתבים: "מכאן ולהבא, יש בחורים שיהיו בריאים, שיקבלו את כל השאלות. ישברו את הראש. אם יש איזו שאלה מסובכת זה יבוא אליי. אם יש שאלה נכונה? טעיתי. נגמר הסיפור. מה אני חייב להחזיר את הטעויות שלי? לא".

כזכור, כפי שפורסם לראשונה ב"כיכר השבת", בפתח שיעורו השבועי בשבוע שעבר אמר הגר"מ מזוז: "רבותי, זה השיעור האחרון שאני נותן. אין לי כוחות. גם כאבי ראש, גם כאבים אחרים. כל שיעור עולה לי במסירות נפש, לא קל".

לדבריו: "אנשים חושבים שאני עושה שיעור בכדי להתפאר. חלקם שולחים לי שאלות: 'למה אתה מזכיר את 'ביאליק', למה אתה מזכיר כל מיני שירים? למה אתה מביא שאלות של אמונה?', כאילו אסור להביא שאלות של אמונה. יש תשובות שלא טובות? תגידו לי. סתם, לחפש עלילות. אני לא מחפש כבוד".

הגר"מ מזוז הוסיף אז כי התחיל את השיעור השבועי בשל כך שבקרבת הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף סרבו לאפשר לרדיו 'קול ברמה' לשדר את השיעור: "אני התחלתי את השיעור הזה מפני שאחרים לא הסכימו לתת ל'קול ברמה'. כאילו 'קול ברמה' יש לו עוון גדול מאוד. שיגידו מה שרוצים, אבל לא אלמן ישראל".

מ'קול ברמה' נמסר: "אנו שמחים ששיעורו של הרב מאזוז ממשיך כסדרו לטובת עשרות אלפי המאזינים מכל שדרות הציבור וזה העיקר מבחינתנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר