איפול תקשורתי

איזה אמנים ישתתפו בקונצרט האסק היוקרתי בניו יורק?

אפלה מוחלטת בכל הנוגע לזהות האמנים שישתתפו בקונצרט היוקרתי שמתקיים מידי שנה בניו יורק עבור ארגון האסק. המופע נחשב למופע החסידי המושקע ביותר מידי שנה (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
האולם כבר מוכן ומחכה לאורחים, (באדיבות המצלם)

הלילה (ראשון) בשעה 20:00 שעון ניו-יורק יתקיים זו הפעם ה-30 במספר קונצרט A TIME FOR MUSIC שמאורגן ע״י קעמפ האסק לילדים מיוחדים.

במשך שלושה עשורים כיכבו בקונצרט היוקרתי ענקי המוזיקה היהודית ואגדות מוזיקאליות מהעבר וההווה כמו: מרדכי בן-דוד, שלמה קרליבך, אברהם פריד, יעקב שוואקי, דדי גראוכר, בן ציון שנקר, יוסי גרין, דודו פישר, האחים פיאמנטה, פרחי מיאמי ולונדון, מתיסיהו ואחרים.

כבר באמצע השבוע שעבר אזלו כל הכרטיסים באולם - ״סולד אאוט״, כאשר השנה מדובר בהפתעה, הרוכשים אינם יודעים מה זהות האמנים שייקחו חלק בקונצרט מה שכאמור לא הפריע להם להסתער על הכרטיסים.

פריד ומ.ב.ד יחד עם מסמר האירוע מתוך פרסום ישן (צילום: יח"צ)

בתוך כך ל'כיכר השבת' נודע כי חלק משמעותי מהקונצרט השנה שמופק על ידי המפיק והמוזיקאי אלי גרסטנר, יוקדש למפיק האגדי שייע מנדלוביץ׳, אשר הגה וייסד את הרעיון של A TIME FOR MUSIC ואחראי על ייזום והפקה של מעל 100 אלבומי מוזיקה בביצוע גדולי הזמר החסידי בארה״ב.

עוד נודע, כי בסופ״ש האחרון יצאה רכבת אווירית מישראל לניו-יורק עם צוות טכני מורחב הכולל מפיקים, מוזיקאים, מעצבי וידאו ותאורה, ומהנדסי סאונד שיהפכו את ההפקה לנוצצת במיוחד.

האולם כבר מוכן ומחכה לאורחים, באדיבות המצלם
האולם כבר מוכן ומחכה לאורחים, באדיבות המצלם

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר