השריפה בבית ישראל נגרמה כתוצאה מתנור ספירלה

מחקירת השריפה אתמול ברחוב משה זקס בירושלים בה נפצע באורח קשה אדם בשנות החמישים לחייו עולה כי האש פרצה מתנור ספירלה שהתלקח (חדשות, בארץ)

(צילום: דוברות כב"ה ירושלים) (צילום: דוברות כב"ה ירושלים)

בשירותי הכבאות וההצלה סיימו לחקור את השריפה שפרצה אתמול (שבת) בדירת מגורים ברחוב משה זקס בירושלים. בשריפה נפצע באורח קשה אדם בשנות החמישים לחייו.

מהחקירה עולה, כי השריפה החלה ככל הנראה בעקבות התלקחות המיטה עליה שכב הדייר, התלקחות שנגרמה בגלל תנור מסוג "ספירלה" בעל קרינת חום גלויה.

זירת השרפה בשבוע שעבר (צילום: דוברות מד"א)

עוד עולה מהחקירה, כי ככל הנראה התנור הונח בסמוך למיטה ולשמיכה בה התכסה הדייר. בשלב מסויים, עקב קרינת החום מהתנור, התלקחו השמיכה והמיטה וכתוצאה מכך נגרמה הפגיעה הקשה לאדם שישן בה באותה עת.

בהודעת הכבאות וההצלה מצוין כי החקירה מתבצעת ע"י צוות חוקרים מכבאות והצלה מחוז ירושלים, בפיקודו של ראש מדור חקירות בתחנה-טפסר משנה שמואל תורג'מן.

בכבאות והצלה מחוז ירושלים שבים ומזכירים לציבור את האיסור להשתמש באמצעי חימום במרחק של פחות משלושה מטרים מכל אובייקט העלול להתלקח. בנוסף, מדור בטיחות אש של כבאות והצלה מחוז י-ם ממליץ לא להשתמש כלל באמצעי חימום בעלי קרינת חום גלויה כגון תנורי נפט, ספירלה, מפזרי חום. אמצעים אלו, גורמים כל שנה לנזק רב לרכוש, ולמרבה הצער גם למספר רב של נפגעים.

(צילום: דוברות כב"ה ירושלים)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר