חקירת ראש הממשלה

ח"כ בש"ס: "המצב לא נראה טוב, אנחנו נערכים לבחירות"

חבר כנסת ותיק מש"ס אמר ל"כיכר השבת" בהתייחסו לפרשות נתניהו: "אנחנו נערכים לאפשרות של בחירות. העסק לא מריח טוב. מצב של כתב אישום לא מופרך בכלל. זה לא הולך להיות קל" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה ויו"ר ש"ס (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

ככל שחולף הזמן וההדלפות מפרשיות "1000" ו-"2000" נמשכות, במערכת הפוליטית הולכת ומתגבשת ההכרה כי מצבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מסתבך, ויתכן שיצטרכו להיערך לבחירות מוקדמות.

במידה ויוגש כתב אישום נגד בנימין נתניהו, רוב ההערכות מדברות על פרישתו מתפקיד ראש הממשלה. הסיכוי להגשת כתב אישום לא מופרך בכלל, סבורים במערכת הפוליטית. בימים האחרונים היו מי שניסו לדבר על קואליציה חלופית, אולם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הרס את התוכניות כשהודיע כי במצב כזה הוא יילך לבחירות ולא יאפשר הקמת ממשלה חלופית.

בתנועת ש"ס נערכים למצב בעייתי שכזה. גורם בכיר במפלגה אמר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "המצב לא נראה טוב וכל האפשרויות פתוחות, נערכים לכל מצב".

חבר כנסת ותיק מש"ס הוסיף: "אנחנו נערכים לאפשרות של בחירות. העסק לא מריח טוב. מצב של כתב אישום לא מופרך, במצב כזה הסיכוי לבחירות גבוהות מאוד, נערכים למצב הזה, לא יהיה קל, אט אט המצב מתברר".

הח"כ הוסיף בחיוך: "חייהם הפוליטיים של חברי הכנסת הוותיקים במפלגה תלויים בחקירת ראש הממשלה" כשהוא מתכוון לכוונתו של השר דרעי לרענן את הרשימה בבחירות הבאות ולהציג רשימה צעירה ומגוונת יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר