"הנציגים שאכפת להם"

גפני מקווה שהחרדים יציגו עמדה אחידה במאבק השבת

מאבק השבת בירושלים מסוקר ב'יתד נאמן' שמדווח כי ועדת הרבנים של 'דגל' בי-ם תתכנס היום. ח"כ גפני אומר ל'יתד' כי הוא מקווה שהנציגים החרדים יציגו עמדה אחידה (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

"יתד נאמן" מתייחס הבוקר (שני) בהרחבה למאבק על קדושת השבת בירושלים שיצא לדרך ביום חמישי האחרון, בעקבות פגישה שנערכה במעונו של כ"ק מרן האדמו"ר מגור.

לפי הדיווח בעיתון, "ראשי הסיעות החרדיות, יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן ושר הפנים אריה דרעי, נועדו אתמול לדון בדרכי המאבק הנחוש לנוכח הפרצות החמורות בחומות השבת בירושלים עיה"ק, המתרבות כל העת".

עוד מתפרסם הבוקר ביתד נאמן כי "היום תתכנס ועדת הרבנים של "דגל התורה" בירושלים, הגאון הגדול רבי דוד כהן שליט"א, הגאון רבי ברוך סולובייצ'יק שליט"א והגאון רבי יוסף אפרתי שליט"א, לדון בתופעת הפרצות החמורות ובדרכים למיגורן".

"פגישת ראשי הסיעות התקיימה לאחר פגישת ועדת הרבנים למען קדושת השבת בא"י, במוצאי שב"ק, בלשכת שר הפנים דרעי, ובו הציגו הרבנים שליט"א, את חילולי השבת החמורים והפגיעה האנושה בקדושת השבת בראש חוצות בפלטרין של מלך. בישיבה זו הועלתה הקריאה על דעת מרנן ורבנן שליט"א, ללכד שורות במאבק נחרץ ובלתי מתפשר בחילולי השבת החמורים בכל רחבי העיר", מדווח 'יתד'.

עוד מדווח 'יתד' כי "בישיבה אתמול סיכמו ראשי הסיעות על קיום פגישה נוספת ביום רביעי, אליה יזומן ראש העירייה ניר ברקת, וכן נציגי שלוש המפלגות החרדיות בעירייה – דגל התורה, אגו"י וש"ס, ובה ידונו בחילולי השבת המתרבים וכן בצביון קדושת העיר במרכז העיר, תוך הפרה בוטה של הסטטוס-קוו, על מנת למגר את התופעה החמורה".

בשיחה עם "יתד נאמן" אומר ח"כ משה גפני: "סוכם ללכת יחד כל הנציגים שאכפת להם נושא שבת קודש, להתאחד בדרישה נחרצת להפסיק את התופעה המזעזעת של הפירצה בסטטוס-קוו בנושאי חילולי השבת בירושלים. אני מקווה, כפי שסיכמנו היום, כך יהיה גם בפגישה ביום רביעי, נבוא בעמדה אחידה וחד משמעית שאינה מתפשרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר