סוער בשכונה

שוטרים פשטו על מאה שערים והותקפו; שישא: "אין כלום"

שוטרים שפשטו הבוקר על שכונת מאה שערים בירושלים, בחיפוש אחר משרדו של העסקן שמעון שישא מ'העדה', הותקפו על ידי מפגינים. שישא ל'כיכר השבת': "לא יהיה כלום כי אין כלום" (בארץ)

ישראל כהן וקובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ח בטבת תשע"ז | 16.01.17
המהומה, היום (צילום: אלי מנדלבאום, ynet )

כוח משטרה שביצע הבוקר (שני) פעילות משטרתית בשכונת מאה שערים בירושלים, במהלכה פשט על מספר בתים ומשרדים, בחיפוש אחר משרדו של עסקן 'העדה החרדית' שמעון שישא, הותקף על ידי מפגינים, שוטר אחד נפצע.

לפי תושבי השכונה, המשטרה פשטה על השכונה בחיפוש אחר משרדו של שישא, הנחשב לבכיר ב'העדה החרדית' וביצעה חיפוש, ככל הנראה בהקשר לחקירה בנושא אישורים פסיכיאטרים לצעירים שלא מתגייסים לצה"ל.

במהלך החיפושים, עשרות מפגינים הגיעו למקום והחלו להתעמת עם השוטרים. חלקם יידו אבנים לעבר השוטרים. כתוצאה מכך שוטר אחד נפצע באורח קל ופונה לבית החולים הדסה הר הצופים.

העסקן שמעון שישא אומר ל"כיכר השבת" כי "הם הגיעו לחפש את המשרד שלי ומיד הייתה התנגדות מאוד אלימה. הם לא מצאו את המשרד ועזבו את האזור כלעומת שבאו".

לטענת עסקנים המקורבים לשישא: "המשרד לא קיים".

שישא מוסיף ואומר ל"כיכר השבת" כי "לא יהיה כלום כי אין כלום".

העסקן שמעון שישא (צילום: כיכר השבת)

מהמשטרה נמסר: "המשטרה מדגישה כי תפעל ביד קשה כנגד כל פורעי החוק אשר עושים כבשלהם ופוגעים באנשי חוק שפועלים למתן שירותי משטרה לציבור. זהות מיידי האבנים ידועה למשטרה והיא תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה לעצרם ולהעמידם לדין".

בשעות הצהריים יצאו עשרות להפגין באזור כיכר השבת. כתוצאה אזור כיכר השבת והצירים הסמוכים נסגרו לתנועת כלי רכב. כוח משטרה במקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר