הילולת הרב כדורי

משה עידן: "אני קיבלתי הבטחה לקבל תקציב להילולה"

בעוד צביקה כהן, מחזיק תיק מורשת מן המזרח, טען ל'כיכר השבת' כי לא ניתנה הבטחה לתקצב את הילולת המקובל מהרב כדורי, אחד מעסקני ש"ס - מעיד כי קיבל הבטחה (ארץ)

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90, יעקב כהן)

באגף תרבות מורשת מזרח בעיריית ירושלים שבראשות יו"ר הסיעה המקומית צביקה כהן טענו אתמול (ראשון) בשיחה עם "כיכר השבת" כי אף אחד לא הבטיח כסף להילולת זקן המקובלים רבי יצחק כדורי זצוק"ל בשנה שעברה. אך משה עידן, מי שהיה בכיר העסקנים בסיעה והאחראי להרכבתה טוען כי אכן הובטח ומי שאומר אחרת - משקר.

אתמול הובאו ב"כיכר השבת" חילופי הגרסאות בין אנשי חצרו של זקן המקובלים רבי יצחק כדורי זצוק"ל לסגן ראש העיר ומחזיק תיק מורשת מן המזרח צביקה כהן. לדברי אנשי הרב כדורי - כהן מסרב לסייע להם בארגון ההילולה בזמן שעשרות אלפי שקלים מועברים במקביל לערבי שירה.

כמו כן הם תקפו והאשימו שצביקה כהן הבטיח להם בשנה שעברה 25,000 שקל כסיוע להוצאות ההילולה אך לבסוף לא עמד בהטחתו.

הדיווח ב"כיכר השבת", אתמול

מנגד, צביקה כהן טען כי הדברים אינם נכונים, וכי מדובר בשקר. לדבריו, לא הובטח להם בשנה שעברה וגם השנה הם לא פנו בפניה רשמית לקבל סיוע.

אך משה עידן, עסקן ספרדי ידוע, שהיה אחד מהאנשים הקרובים ליו"ר ש"ס הארצית אריה דרעי ומי שהרכיב את רשימת ש"ס האחרונה לעיריית ירושלים, מאשר את דבריהם של אנשי חצר הרב כדורי ויבניהם עוזרו משה נמני.

עידן העיד הבוקר כי "שנה שעברה אני קיבלתי הבטחה שיתנו להם תקציב לכנס, שהעירייה תיתן להם 20 אלף שקל דרך צביקה כהן, ואני מבין שהם לא קיבלו את הכסף".

לדבריו: "הרב כדורי הרים את תנועת ש"ס, זה חמור מאוד".

על הדברים הקשים שאמר משה נמני אומר עידן: "אני מאמין לו. אני היום לא מתעסק בפוליטיקה, אבל שנה שעברה הובטח להם ואני חושב שזה כבוד להם לתרום את מה שהם יכולים".

עידן מותח ביקורת מרומזת על העובדה שסוכמי עתק מועברים לערבי שירה במקום לאירוע לזכר גדולי יהדות המזרח ואומר: "הרב כדורי יותר חשוב מכל דבר במציאות הזו, הרבה שנים לא עשו לו את הכבוד הראוי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר