ה"תמליל" של נתניהו

"ביבי, נקודותיים. זה לא יעזור לכם, אני נשאר כאן"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בזלזול לפרסום תמלילי שיחותיו עם נוני מוזס והנפיק תמליל חדש משל עצמו. "ביבי, נקודותיים, זה לא יעזור לכם אני נשאר כאן", אמר (פוליטי, בארץ)

נתניהו בישיבת הסיעה, היום (צילום: ערוץ הכנסת; תמונה: דניאל אליאור, ynet)

ראש הממשלה בנימין נתניהו המעורב בשתי פרשות אודותיהם הוא נחקר - '1000' ו-'2000' - זוכה לתמיכה רחבה במפלגתו, הליכוד. בישיבת הסיעה שנערכה היום (שני) הוא התקבל על ידי השרים, חברי הכנסת והנוכחים בחדר בשירה ובמחיאות כפיים, תוך שירת "ביבי מלך ישראל חי וקיים".

לאחר שהתיישב ראש הממשלה בכיסאו, הוא גיחך על הציטוטים בחדשות 2 מהחקירות ומההקלטות של פגישותיו עם איש העסקים נוני מוזס מו"ל ידיעות אחרונות. "הציבור הישראלי לא קונה את המתקפה, הציבור הישראלי חכם, רבים רבים מאזרחי ישראל תומכים בנו, אני רואה את זה, אני מרגיש את זה בכל מקום שאני הולך, וגם ברשתות החברתיות", הוא אמר.

ראש הממשלה הוסיף: "אזרחים רבים מבינים בדיוק את המשחק שמשחקים פה והם לא נופלים בפח. אז אני מבקש לומר לכל קוראי התמלילים, הנה עוד תמליל, בשבילכם, בשמונה בערב: ביבי, נקודותיים. זה לא יעזור לכם, אני מתכוון להישאר ולהוביל את הליכוד ואת המדינה עוד שנים רבות. בעזרתכם, חברי, ובעזרת השם".

נתניהו כאמור זכה למחיאות כפיים סוערות מצד חברי הסיעה והנוכחים בחדר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר