ירי ממושך

חשד לכטב"מ מעל טהרן, באזור אסור לטיסה

כוחות הביטחון האיראניים זיהו בשמי טהרן עצם שנחשד ככלי טיס בלתי מאויש, באזור אסור לטיסה, ופתחו לעברו באש ממשוכת עד שהופל. בהמשך הוא התגלה כרחפן אזרחי (העולם הערבי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

כלי טיס בלתי מזוהה נקלט היום (שני) בתצפיות הצבא האיראני בבירה טהרן, וכוחות נ"מ פתחו לעברו בירי ממושך עד שהוא הופל. בהמשך התברר כי לא מדובר בכלי טיס צבאי אלא ברחפן אזרחי.

"זה היה כלי טיס לא צבאי, והוא נכנס לאזור אסור לטיסה", סיפר מושל מחוז טהרן עיסא פרהאדי, "אנחנו לא יודעים למי הוא שייך". בסוכנות הידיעות האיראנית 'פארס' דווח כאמור כי כלי הטיס הופל. תושבים עלו על גגות הבתים כדי להבין מה מתרחש, ותושבים בטהרן סיפרו לכלי התקשורת כי קולות הירי נשמעו להם כקולות של ירי נגד מטוסים.

לפני שלושה שבועות,כזכור, התעוררו תושבי מרכז טהרן לקולות ירי נגד מטוסים: צבא איראן הפיל אז כלי טיס של הטלוויזיה האיראנית הממלכתית, שלדברי גורמים רשמיים נע קרוב מדי למעונו של עלי חמינאי, המנהיג העליון.

סביב משכנו של חמינאי, ברחוב פאסטור במרכז טהרן, יש אבטחה מוגברת מסיבות מובנות. מפקד חיל האוויר האיראני אמר לפני כמה חודשים, כי המרחב האווירי בטהרן נמצא תחת פיקוח מתמיד ושליטה מלאה של חיל האוויר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר