אנטישמיות מחרידה

יהודיה קיבלה מאמזון 'דרישת שלום מהיטלר'

לקוחה יהודיה מבריטניה הופתעה לגלות על חבילה שהזמינה מענקית המכירות ברשת - 'אמזון', מכתב בו נמסרה לה דרישת שלום מ"דוד אדולף". אמזון: העובד האחראי פוטר (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

עובד של חברת אמזון פוטר לאחר שהשאיר פתק אנטישמי על חבילה של לקוחה יהודיה בבריטניה בו נכתב: "דרישת שלום מדוד אדולף" כשהכוונה לצורר הנאצי אדולף היטלר.

העובד ניחש כי מדובר באישה יהודיה שקנתה צעצוע לאחיינה בהתחשב בשם משפחתה היהודי. האישה בשנות ה-30 לחייה נלחצה מהאירוע מאד והסתגרה בביתה כשהיא מאבדת שני ימי עבודה.

ה'דיילי מייל' שדיווח על הפרשה מסר כי האישה מיהרה לדווח למשטרה על האירוע והמשטרה שהגיעה למקום לקחה את המכתב במטרה לחקור את האירוע.

הפתק (צילום: מתוך פייסבוק)

מי שהביא לבסוף לפיטוריו של העובד היה דווקא ישראלי המתגורר בלונדון, לירון מיידט, שלאחר התעלמות של חברת אמזון וחוסר רצונם לטפל בפרשה ברצינות פנה אל הרשתות החברתיות ועורר סערה בסופה הודיעה החברה כי היא פיטרה את העובד האנטישמי.

לדבריו של מיידט, יהודי בריטניה מפחדים לדבר על אנטישמיות, אך הוא כישראלי אינו פוחד. "מדובר באישה עדינה וטובת לב שמסייעת ותורמת רבות ליהודים וללא יהודים", אמר.

מאמזון נמסר בתגובה כי החברה לוקחת את העניין ברצינות רבה וכי היא התנצלה בפני הלקוחה על האירוע, "חקרנו את האירוע והבאנו לפיטוריו של מי שאחראי לו", אמרו בענקית האינטרנט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר