צה"ל פתח בחקירה

"רוכב שמים" צה"לי נפל בידי פעילי חיזבאללה

המטוס הזעיר ללא טייס השייך לחיל התותחנים בצה"ל ומיועד למשימות טקטיות, נפל אתמול בשל תקלה טכנית. היום הוא אותר בשטח דרום לבנון על ידי פעילי חיזבאללה (צבא וביטחון)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Herzl Shapira /FLASH90)

פעילי חיזבאללה מצאו היום (שלישי) את כלי הטיס הבלתי מאויש הישראלי שהתרסק אתמול בדרום לבנון. המזל"ט הועבר למקום בטוח, שם יסרקו אותו אנשי ארגון הטרור - כך דווח ברשת "אל-מנאר" הלבנונית.

אתמול אחר הצהריים כזכור נפל המזל"ט של צה"ל, מסוג 'רוכב שמים', סמוך לגבול ישראל בתוך שטח דרום לבנון. בא לבנון ערך חיפושים אחר המזל"ט, ובערוץ "אל-ג'דיד" המקומי דיווחו תחילה על ההיעלמות ועל כך שצה"ל לטענתם האיץ את מגעיו עם כוח יוניפי"ל כדי להתחקות אחר עקבות כלי הטיס שאבד.

בדף ההסברה הצבאית של חיזבאללה דווח אמש, כי בגלל תוואי השטח לא הצליח צבא לבנון למצוא מהר את "מטוס הריגול" כפי שהוא כונה על ידם. זו לא הפעם הראשונה שבלבנון מדווחים על נפילה של כלי טיס בלתי מאוישים ישראלים בשטחה של המדינה הנשלטת על ידי הבכירים המזוהים עם חיזבאללה.

מזל"ט 'רוכב שמים' המדובר מיועד למשימות טקטיות, והוא שייך לחיל התותחנים. ככל הנראה תקלה טכנית גרמה להתרסקותו בפעילות מבצעית שגרתית של כוחותינו באזור, ובצה"ל מתחקרים את נסיבות האירוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר