בעקבות ההקצנה בקמפיין

ליברמן: להיות יותר אגרסיבים כנגד תוקפי החיילים החרדים

שר הביטחון אביגדור ליברמן ביקר בגדוד נצח יהודה, וקרא למערכות השונות "להיות יותר אגרסיביות" כלפי תוקפי חיילים חרדים. על העלייה בבקשות לפטור ממדים: "זו מגמה לא טובה". תיעוד (חדשות)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם. תמונה ראשית: פלאש 90)

"המערכת הצה"לית והמערכת של משרד הביטחון כל הזמן חייבות להיות יותר אגרסיביות", כך אמר היום (שלישי) שר הביטחון אביגדור ליברמן בהתייחסו להקצנה בהתנכלות לחיילים חרדים. את הדברים אמר השר ליברמן במהלך ביקור בגדוד הנחל החרדי "נצח יהודה".

ליברמן ציין, כי לטעמו ישנה חשיבות עליונה "לתחושה של החיילים שמערכת מגינה עליהם מול אותו שיימינג, ההתמודדות עם כל הניסיונות להוקיע והתקיפות הפיזיות וכל האווירה הרעה הזאת שחלק מהגורמים מנסים לפזר סביב החיילים החרדים".

עוד אמר השר ליברמן כי התופעה של חיילים שחוששים להגיע הביתה במדים, איננה מקובלת עליו. "זו פשוט מגמה לא טובה שיותר חיילים מבקשים לחזור הביתה ללא מדים - באמת צריכים לתת לזה תשובה מיידית ולבחון מה ניתן לעשות עוד" אמר.

ליברמן, היום (באדיבות המצלם)

לצד זאת, ליברמן שיבח את פעילותם של החיילים החרדים שעסקו בשנה האחרונה בסיכול פיגועי טרור באיזור יהודה ושומרון. "אתם כבר גדוד סדיר. ממאמץ חדשני-חברתי הפכתם לכח לוחם ולחוד החנית של כל הביטחון פה. זה דרך ארוכה. באמת עוד פעם אני רוצה להודות לכם".

אחד מבוגרי המחזור השני של הגדוד, משנת תשנ"ט, הגיע לאירוע במיוחד מניו יורק. "הצבא בנה אותי" טען בשיחה עם ליברמן, "אני כיום מנכ"ל של חברה שמגלגלת 300 מיליון דולר בשנה בעסקאות של מזון כשר, והגעתי לזה רק בזכות זה שהייתי בנצח יהודה. עמותת נצח יהודה שהרבנים שלה יושבים פה מלווה אותי כבר 18 שנה". ליברמן שיבח את פעילות רבני העמותה והגדיר אותם "סביבה מחבקת" לחיילים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר